Sperm tyndt som vand

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Grisling82
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 3. jul 2013 09:32

Sperm tyndt som vand

Indlæg af Grisling82 »

Hej

Jeg er lidt fortvivlet, min kæreste har hele sit liv haft sperm tyndt som vand og gennemsigtigt, han har nævnt flere gange, ham skal have den testet. For ikke at presse han, har jeg ikke nævnt yderligere... men emnet dukkede op igen, jeg bliver slf ikke yngre, uret tikker desværre hurtigere og hurtigere, så sagde jeg han måtte høre lægen om en test. Han ringede til ifb. med en recept på noget medicin... og han fik ikke spurgt til testet, han er bange for, hvis han ikke kan få børn, at han vil miste lysten til sex, gå ned med flaget og miste alt det en mand "er til for". Er der grund til bekymring? Er sæden dårlig el produceres der bare ikke nok/noget sæd, når spermen har været som vand og gennemsigtigt hele livet?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sperm tyndt som vand

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Grisling82

Mig bekendt, så har sædens fylde ikke noget med frugtbarheden at gøre. Og i øvrigt er det jo ikke sværere end, at I jo selv kan købe et mikroskop og kigge, hvis han ikke tør kontakte lægen. Umiddelbart ville jeg ikke være nervøs.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"