Jeg er en mand, som så småt er begyndt at overvinde det her med analsex i det små, eller det har om ikke andet fået en chance, synes dog stadig det er mærkeligt.
Men det skulle prøves først med en finger og en dag fandt jeg en passende lille ''dims'', som med lidt glidecreme kom op bagi, men ellers foregik alt som normalt, dimsen var dog tilstrækkelig lille til at jeg glemte alt om den, så jeg faldt i søvn, uden at den kom ud, lol. Jeg har ikke siden fundet den, mao. den må være kravlet længere op. Det undre mig dog lidt, for jeg tænker at den da automatisk må komme ud, hvis jeg presser eller når jeg er på toilettet, men det har ikke været tilfælde, hvilket jeg for det første ikke rigtig forstår...
Uanset hvad så er tanken om at denne lille dims stadig er inde i mig i sig selv ret ubehagelig, er der nogen gode råd til at få den ud igen? Hvor langt oppe kan den forsvinde?
Har absolut ikke lyst til at gå til egen læge med det. Jeg synes jeg engang hørte om en eller anden anonym klinik, hvor man kan henvende sig?