Hej !
Jeg kom ind på debatten her og så, at en del mænd (som jeg) har, eller har haft, store komplekser med en såkaldt krummerik. Derfor her et par "trøstens ord":
Jeg fik også for et års tid siden pludselig en "brækket penis / pik" efter et eller heftigt og godt samleje med min kæreste, hvor hun sad ovenpå.
Først mærkede jeg ikke noget særligt, men så opdagede jeg pludselig, at jeg var blevet helt skæv - til venstre og opad i næsten 70 grader. Først blev jeg bange - og troede der var tale om et eller andet alvorligt.
Jeg havde heldigvis fra tidligere problemer en god urolog/sexolog, som kunne fortælle mig, at det var ganske uskadeligt, og evt. kunne opereres, men han tilrådede, at jeg lige så tiden an...
Det har jeg så gjort, og selvom det måske lyder lidt optimistisk, og måske ikke kan hjælpe alle, så prøv at se, om I ikke kan leve seksuelt med jeres nye "form", hvis altså ikke det gør forbandet ondt, eller ødelægger al sexlyst/rejsning, osv...
Min kæreste og jeg besluttede os for at eksperimentere med nye stillinger, hvor min nye "vinkel" måske kunne stimulere hende på andre måder end før (og glem så i øvrigt heller ikke at elske med andre dele af jeres krop, f.eks. hænderne og munden). Vi prøvede på en eller anden måde at grine af det, og vores sexliv og min kærestes orgasmer fik vi frem på nye måder.
Jeg tror ikke, at jeg vil lade mig operere, slet ikke efter at have læst om andres (desværre) dårlige erfaringer. Trist for jer - øv, øv !!
Min kære p... er godt nok blevet anderledes, men den fungerer altså endnu - så til alle, der ikke må lide af akutte rejsningsproblemer eller smerter: Lad jeres "kære" være som den er. Hvad enten I allerede har en partner, der vil hjælpe med, eller hvad enten I søger en ny sexpartner, så husk, at de fleste kvinder, I kommer ind på livet af, godt ved, at vi mænd er forskellige, i størrelser, i "vinkler" og i så meget andet. De skal nok hjælpe jer på vej...!
Så prøv at tage det i "stiv arm", lad være med at blive bange eller forskræmte.
Så længe I har sexuel lyst og ingen smerter, så lad jeres krummerik være - og find de bedste måder at elske (videre)på...
Jeg ved godt, det lyder nemt, men det er altså bare min erfaring. Måske har jeg været heldig - men jeg skulle da sørme også selv en periode igennem med komplekser over mit mærkelige udseende.
Jeg skrev bare, for at andre mænd ikke skulle føle sig alene med det her problem!
Så "op med humøret" eller "op med hovedet" eller hvad det nu hedder! Snak altid med en god læge, eller en god speciallæge/terapeut, der kan vejlede og opmuntre jer. I er ikke alene !
Mange hilsener fra
Richard
(fornylig overgået til "Krummerikkernes verden")
At leve med "krummerik
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: At leve med "krummerik
Hej Richard
Tak for dit opmuntrende indlæg. Dejligt at høre om dit gåpåmod og, at du og din kæreste blot finder frem til de muligheder, der nu er påkrævet. Rart, at der er nogen, der osse giver plads til de skæve eksistenser - i en tid ,hvor så meget skal ensrettes.
Det får mig til at tænke på Bjørnstjerne Bjørnsons gamle sang fra 1860:
Løft dit hoved, du raske gut!
Om et håb eller to blev brudt,
blinker et nyt i dit øje,
straks det får glans af det høje.
Hele sangen og melodien
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Tak for dit opmuntrende indlæg. Dejligt at høre om dit gåpåmod og, at du og din kæreste blot finder frem til de muligheder, der nu er påkrævet. Rart, at der er nogen, der osse giver plads til de skæve eksistenser - i en tid ,hvor så meget skal ensrettes.
Det får mig til at tænke på Bjørnstjerne Bjørnsons gamle sang fra 1860:
Løft dit hoved, du raske gut!
Om et håb eller to blev brudt,
blinker et nyt i dit øje,
straks det får glans af det høje.
Hele sangen og melodien
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2