Hej
Jeg har 2 problemer, som jeg håber du kan hjælpe mig med.
1. Når jeg ikke har drukket, kommer jeg meget tidligt, når jeg stikker min pik ind i min kæreste går der ca. 1 min, og så kommer jeg. Hvad skal jeg gøre?
2. Når min kæreste sutter den af på mig, kan jeg slet ikke komme, hvilket er noget mærkeligt (se spørgsmål 1). Sidste gang tog det en time, og så måtte vi opgive, da min pik var meget øm til sidst. Det virker som om, at hun er meget træt af, at hun ikke kan få mig til at komme. Hvad kan jeg eller hende gøre?
På forhånd tak
At komme eller ikke at komme
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: At komme eller ikke at komme
Hej Martin
Måske handler det mest om evnen til at være i sin krop og ikke tænke for meget på, hvad der foregår - altså at slippe kontrollen lidt - det er det alkohol i mindre mængder nogen gange hjælper med til - altså at slippe kontrollen.
Vedr. 1) Så se nogen af de andre indlæg her eller kig i PSYKE & SEX under Sædafgang - For tidlig.
Vedr. 2) Så kan det handle om din evt. manglende evne til at slippe kontrollen, det kan handle om hendes evne til at sutte dig, en kombination af begge dele eller noget helt fjerde. Se f.eks. her MÆND OG ORALSEX og i PSYKE & SEX under Oralsex -mænd hvordan?
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Måske handler det mest om evnen til at være i sin krop og ikke tænke for meget på, hvad der foregår - altså at slippe kontrollen lidt - det er det alkohol i mindre mængder nogen gange hjælper med til - altså at slippe kontrollen.
Vedr. 1) Så se nogen af de andre indlæg her eller kig i PSYKE & SEX under Sædafgang - For tidlig.
Vedr. 2) Så kan det handle om din evt. manglende evne til at slippe kontrollen, det kan handle om hendes evne til at sutte dig, en kombination af begge dele eller noget helt fjerde. Se f.eks. her MÆND OG ORALSEX og i PSYKE & SEX under Oralsex -mænd hvordan?
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2