Hej Per
Først tak for din side, den er den bedste og mest omfattende jeg har set!
Jeg er en ung mand på 25 år som har problemer med min seksualitet og penis
Jeg har på trods af min alder aldrig gennemført et samleje med en kvinde. Jeg har prøvet nogle gange efterhånden (5 gange eller sådan noget)
Jeg har flere problemer med mig selv, men primært - som mange andre størrelsen på penis. Jeg har en penis på 8 cm (slap) og 14 cm (stiv). Det ville jeg nok kunne leve med, men jeg er ikke ret maskulin. Jeg har meget lidt kønsbehåring, under armene, samt har stort set ingen skægvækst.
Jeg synes, at jeg måske har en krop som en 15årig, det er som om min udvikling går/er gået meget langsomt.
Hver gang jeg har prøvet at gennemføre en form for sex med en pige, har jeg problemer, da jeg ikke kan nyde dette.
Jeg kan ikke komme af et blowjob (bliver nærmest slukket), ligeledes gælder det, at jeg har problemer med at opretholde min erektion under eller ved kæl. Jeg kan ikke komme andet en med onani med min egen højre hånd.
jeg synes at opleve en smerte/ubehagelighed ved dette, måske skyldes dette, at jeg har problemer med at holde miin forhud tilbage - har ingen problemer med at trække den tilbage, men jeg kan godt blive rød og øm, hvis den trækkes for langt tilbage...
Jeg håber, du kan hjælpe mig lidt først, og efterfølgende evt. tage en snak med mig under fire øjne.
Mvh
Jesper X
Problemer med min seksualitet
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Problemer med min seksualitet
Hej Jesper
Først tak for rosen af min side.
Nu ved jeg jo ikke, hvor lidt hår og skægvækst du har. Der findes hormonelle sygdomme, som kan give de problemer du beskriver, så hvis du ikke er blevet tjekket af en læge kunne det være en god ide. Om ikke andet så får du udelukket den mulighed. I samme omgang synes jeg osse, du lige kan få tjekket om forhuden er ok. Den kan jo være for stram, og det kan afhjælpes med et lille klip - og få sikret, at du ikke har en eller anden svampeinfektion.
Din penis størrelse er helt gennemsnitlig ok. Der findes de mænd, som har både større og mindre penisser/pikke - og du ligger sådan lige i midten af det gennemsnitlige. Så tillykke med den.
Når man(d) som du ikke oplever sig helt ok, som mand, så kan det nemt give f.eks. præstationsangst, hvilket betyder, at ens opmærksomhed er mere på tanker og bekymringer end nede i kroppen, og derved afskærer man sig fra de kropslige signaler og lystfølelserne. Nogen mænd oplever som du, at oralsex/blowjob ikke siger dem så meget - og sådan er vi så forskellige - og alle kvinder er jo heller ikke lige gode til at udføre oralsex.
Prøv at læse indlæggene i feks. PSYKE & SEX under "Oralsex -mænd hvordan?" og "Potens - Præstationsangst" - læs osse om emner her i dette forum.
Hvis du vil snakke med mig så læs lige denne side først om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog
Hvis du vil have en tid, så er det nok nemmest, hvis du ringer og så kan vi finde en tid ,der kan passe dig. Men som sagt smut lige til lægen først - med mindre du er blevet undersøgt.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Først tak for rosen af min side.
Nu ved jeg jo ikke, hvor lidt hår og skægvækst du har. Der findes hormonelle sygdomme, som kan give de problemer du beskriver, så hvis du ikke er blevet tjekket af en læge kunne det være en god ide. Om ikke andet så får du udelukket den mulighed. I samme omgang synes jeg osse, du lige kan få tjekket om forhuden er ok. Den kan jo være for stram, og det kan afhjælpes med et lille klip - og få sikret, at du ikke har en eller anden svampeinfektion.
Din penis størrelse er helt gennemsnitlig ok. Der findes de mænd, som har både større og mindre penisser/pikke - og du ligger sådan lige i midten af det gennemsnitlige. Så tillykke med den.
Når man(d) som du ikke oplever sig helt ok, som mand, så kan det nemt give f.eks. præstationsangst, hvilket betyder, at ens opmærksomhed er mere på tanker og bekymringer end nede i kroppen, og derved afskærer man sig fra de kropslige signaler og lystfølelserne. Nogen mænd oplever som du, at oralsex/blowjob ikke siger dem så meget - og sådan er vi så forskellige - og alle kvinder er jo heller ikke lige gode til at udføre oralsex.
Prøv at læse indlæggene i feks. PSYKE & SEX under "Oralsex -mænd hvordan?" og "Potens - Præstationsangst" - læs osse om emner her i dette forum.
Hvis du vil snakke med mig så læs lige denne side først om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog
Hvis du vil have en tid, så er det nok nemmest, hvis du ringer og så kan vi finde en tid ,der kan passe dig. Men som sagt smut lige til lægen først - med mindre du er blevet undersøgt.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2