Hej
Min kæreste var ude for en grim ulykke for 11 måneder siden og har i dag problemer med nakken (måske piskesmæld?). Men det værste er, at han har fuldstændig mistet lysten til sex - rejsningen fejler intet. Det er et stort problem for mig, da jeg føler, at han ikke har lyst til lige netop mig, men han siger selv, at det intet har med mig at gøre - det er bare meget svært at tro på. Hvad gør man og hvad gør man ikke - det er tit grunden til store diskussioner.
Mig
Ulykke og manglende lyst
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Manglende lyst
Hej mig
Manglende seksuel lyst er et fænomen, der ikke sjældent optræder i forbindelse med PSTD - Post Traumatisk Stress syndrom eller et choktraume, som man kan pådrage sig ved f.eks. en grim ulykke, som din kæreste har været ude for.
Du kan her læse nærmere om behandling af choktraumer.
Inden han/I evt. vælger en psykoterapeut så kig lige på denne side om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog.
Da der er gået 11 mdr. siden ulykken, så må han snakke med sin læge om muligheden for at få tilskud fra sygesikringen.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Manglende seksuel lyst er et fænomen, der ikke sjældent optræder i forbindelse med PSTD - Post Traumatisk Stress syndrom eller et choktraume, som man kan pådrage sig ved f.eks. en grim ulykke, som din kæreste har været ude for.
Du kan her læse nærmere om behandling af choktraumer.
Inden han/I evt. vælger en psykoterapeut så kig lige på denne side om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog.
Da der er gået 11 mdr. siden ulykken, så må han snakke med sin læge om muligheden for at få tilskud fra sygesikringen.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2