Tak for denne side!
Jeg er en dreng på 17 år. Jeg har haft sex med 3 piger indtil videre. Så der er intet galt med min diller
Nå, men mine spørgsmål..
1. Da jeg var lille (7 år) fandt skolesygeplejersken ud af, at jeg kun havde en sten. Den anden var ikke faldt ned. Jeg kom til læge osv. og han ordinerede, at jeg skulle have 3 indsprøjtninger af noget hormonstof. (Tror jeg det var) Det hjalp ikke og derefter blev jeg opereret. Nu er den der så nede.
Men men men.. I en alder af 7 år, hvor kroppen ikke er udviklet, og man så får hormoner ind, ødelægger det ikke voksegrundlaget for pikken? Mine lår er også ret kraftige, selvom jeg er meget slank. Jeg kan huske, jeg var den første, der havde de "berømte" hår på pikken, som jeg dengang ikke tænkte videre over.
Men nu, tænker jeg på, at hvis jeg ikke havde fået de indsprøjtninger, så havde jeg jo været naturligt udviklet, dermed også en større pik og mindre lår?!!??!
PLEASE forklar mig dette.. er virkelig forundret over det..
Mvh. Fynboen
Forklar mig venligst om dette er sandt!!!
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Forklar mig venligst om dette er sandt!!!
Hej Fynbo
Når man(d), som du er 17 år, så er der mange år tilbage at udvikle sig i, så din endelige kropsform har du ikke fået endnu.
Jeg ved ikke, hvad du har fået af indsprøjtninger - om det har været hormoner eller andet - så derfor har jeg vanskeligt ved at udtale mig om evt. virkninger og/eller bivirkninger.
Da din diller åbenbart virker som den skal, så tænk mere på at have det harmonisk og sjovt, som du er - end at gruble over, hvordan du ikke er - eller tror du ville have været, hvis ikke evt. hormoner osv. osv.
Held og lykke med det.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Når man(d), som du er 17 år, så er der mange år tilbage at udvikle sig i, så din endelige kropsform har du ikke fået endnu.
Jeg ved ikke, hvad du har fået af indsprøjtninger - om det har været hormoner eller andet - så derfor har jeg vanskeligt ved at udtale mig om evt. virkninger og/eller bivirkninger.
Da din diller åbenbart virker som den skal, så tænk mere på at have det harmonisk og sjovt, som du er - end at gruble over, hvordan du ikke er - eller tror du ville have været, hvis ikke evt. hormoner osv. osv.
Held og lykke med det.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Re: Forklar mig venligst om dette er sandt!!!
Jeg giver dig ret i, at man ikke bør gå og gruble over sådanne ting. Men det er bare lidt svært ikke at gøre!!
Tak for svaret
Tak for svaret