PVC Regntøj

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om FETICHISME
Besvar
Gæst

PVC Regntøj

Indlæg af Gæst »

Jeg har altid været til pvcregntøj og elsker at gå rundt nøgen I mit pvcregntøj. Jeg har også en fetish og det er at se skraldebiler knuser affaldet og der kan jeg godt stå og have mit pvcregntøj på i mens skraldebilen arbejder . Min fetish kan også godt være at jeg gøre mit pvcregntøj beskidt og det kan være på alle måder lige fra affald til mudder. Så mit spørgsmål er hvorfor har jeg det på den måde med pvcregntøjet

Mvh pvcregntøj
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Pvcregntøj

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej pvcregntøj

Når jeg ikke kender dig og din livshistorie, så kan det være noget svært at svare på, hvor din lyst stammer fra. Man ved heller ikke med sikkerhed, hvorfor nogen mennesker får en fetich. Jeg gætter på, at det ofte er noget, der opstår tidligt i barndommen, hvor fx. regntøjet knyttes til lyst eller seksuel ophidselse. Det samme kan gælde lysten til at gøre sig beskidt (noget forbudt) og skraldebiler.

Kan du huske, hvornår du første gang fik særlig interesse regntøj - og skraldebiler (fjerner affald = snavs)?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Pvcregntøj

Indlæg af Gæst »

Jeg mener at første gang jeg havde pvcregntøj på var da jeg ca var 13-14år gammel, og der fik jeg også interessen for skraldebiler
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Pvcregntøj

Hej pvcregntøj

Det er jo et tidspunkt i livet, hvor seksualiteten virkelig begynder at buldre frem. Kan du huske, om der var seksuelle lystfølelser knyttet regntøjet og skraldebilerne den gang. Hvad er din alder nu?
Prøv at se, om gruppens links kan hjælpe dig med viden.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Pvcregntøj
Tilmeldt bruger

Re: Pvcregntøj

Indlæg af Pvcregntøj »

Jeg fik min lyst til skraldebiler og pvcregntøj dengang, da jeg var de 13-14 år. For den gang smed jeg mit gamle pvcregntøj I skraldebilen for at se, at det blev presset sammen med alt det andet affald og der ved kom min fetish for pvcregntøj og skraldebiler. I dag er jeg 45 år og har haft det siden ja de 13-14år.
Jeg har altid været til pvcregntøj og elsker at gå rundt nøgen I mit pvcregntøj. Jeg kan godt lide at se ting blive ødelagt i f.eks skraldebiler og køre tit ud på genbrugspladser for at se komprimatoren presse affaldet
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 3: PVC Regntøj

Hej Pvcregntøj

Det har åbenbart været meget stærkt ophidsende og spændende at se regntøjet i skraldebilen, og det giver jo god mening for, hvordan du fik knyttet ophidselse/lyst med med PVC regntøj og skraldebiler. Så længe det bare er din egen fornøjelse nu, er det jo helt uskadeligt. Der, hvor feticher nogen gange kan give problemer, er, hvis man vil dele fornøjelsen med en partner, for hvem det ikke siger noget.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Pvcregntøj
Tilmeldt bruger

Re: PVC Regntøj

Indlæg af Pvcregntøj »

Jeg gør det kun for min egen fornøjelse skyld.men det var også spændende at se mit pvcregntøj blive revet I stykker. Men det er også spændende at gå i pvcregntøj om aften det giver et kick. Men min kone ved det godt og hun tager det stille og roligt med det. 🙂
Jeg har altid været til pvcregntøj og elsker at gå rundt nøgen I mit pvcregntøj. Jeg kan godt lide at se ting blive ødelagt i f.eks skraldebiler og køre tit ud på genbrugspladser for at se komprimatoren presse affaldet
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 4: PVC Regntøj

Hej Pvcregntøj

Dejligt med en forstående og accepterende partner.
Det du har oplevet er, hvad man psykologisk kalder en Betingning (Den store danske)

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Pvcregntøj
Tilmeldt bruger

Re: PVC Regntøj

Indlæg af Pvcregntøj »

Ja det er dejligt nå ens kone forstår mig. Men hvorfor er der ikke så mange kvinder det springer ud i sådan noget pvcregntøj som jeg. Og er der her på siden hvor man kan chatte med andre om sådan noget pvcregntøj/regntøj. Jeg vil lige sige at jeg har mødt mange kvinder/piger på gaden når jeg går I mit pvcregntøj og det har ikke sagt noget til mig endnu . Men det giver mig bare et kick 😁🙂
Besvar

Tilbage til "FETICHISME"