Parbytte blandt vennepar

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om 3-4-5-6-KANTER
Besvar
BAS

Parbytte blandt vennepar

Indlæg af BAS »

Hej

Vi har et godt vennepar, som vi har kendt i nogle år. Vi har en meget uformel omgangstone, og har stort set ingen hemmeligheder overfor hinanden. Drengene har længe spillet op til fælles sex, men ikke nødvendigvis parbytte, hvor pigerne så har været store i munden og haft en "Bare kom an" attitude. Et spil vi har haft kørende.

En aften vi havde besøg af venneparret, lavede jeg et væddemål med min pige, hvor hun tabte væddemålet. Gevinsten var et *******. Vi gennemførte ikke, men en grænse var overskredet, da venneparret kiggede på.

Vi er tit sammen i weekenderne, og det hænder, at vi overnatter hos hinanden. Vi har ingen problemer med at bolle sammen, hver for sig, selvom vi sover i samme hus.

For 1 måneds tid siden, havde vi været til fest, og var rigtigt godt berusede. Vi blev temmelig frække, og vi snakkede meget om sex. Vi aftalte nogle spilleregler, og pludselig var vi igang. Først var jeg sammen med min pige, men det blev aftalt at bytte.
Jeg er meget visuel og lagde derfor mærke til nogle ting på min måde, hvor min pige er meget kinestetisk og auditiv, og lagde derfor mærke til nogle andre ting.

Jeg brød en aftale, da jeg gik med veninden ind i et andet rum for at være alene, måske fordi jeg ikke kunne rumme, det jeg så foregik mellem min pige og min bedste ven. Måske fordi ingen af drengene kunne få den op at stå, og derfor ville være selv. Jeg ved det ikke.

Nu har jeg vidst fået bondeanger. Jeg var på et tidspunkt ramt af jalousi, og har lidt svært ved at se min pige og min bedste ven sammen i samme rum. Jeg lægger mærke til flere/andre ting nu som før. Jeg er helt klart den, der er kommet ud af forsøget med flest kvaler, de andre siger selv de har accepteret, at det bare var sex. Jeg har bedt min pige om at bekræfte hendes kærlighed til mig. Er det rimeligt?

Hvorfor reagerer jeg, som jeg gør? Hvad gør jeg?

Sjovt nok synes jeg, det var spændende, og har en mærkelig lyst forsøge noget lignende igen.

Mvh

BAS
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Parbytte blandt vennepar

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej BAS

Det er vel i og for sig ikke særlig mærkeligt, at man m/k kan blive ramt af jalousi, når man oplever eller ser sin kæreste/kone/mand have sex med sin bedste ven - osse selv om man frivilligt er gået med til det.

Jalousi og andre følelser kommer jo ikke nødvendigvis specielt rationelt. Og derfor er det ganske udmærket at bede sin kæreste bekræfte kærligheden, hvis man pludselig bliver i tvivl. Og hvis der er kærlighed tilstede, skulle det jo heller ikke være et problem.

Når man giver sig ud på den slags lege - som kan være både fornøjelige, berigende og sanselige - så er det vigtigt, at man følger den gode gamle bjergvandrerregel: Den langsommeste bestemmer tempoet. Alt andet er i længden ødelæggende.

Der er vel heller ikke noget mærkeligt i, at du har lyst til at prøve igen - sex og fornuft hænger jo heller ikke altid sammen - og gudskelov for det.

Du skal være velkommen til at skrive igen
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "3-4-5-6-KANTER"