Sex eller psyke...?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KVINDER
Besvar
T.P.

Sex eller psyke...?

Indlæg af T.P. »

Hej!

Har aldrig prøvet sådan noget her før, så jeg håber, det er seriøst...
Jeg har et "lille" problem, som jeg håber måske kan løses...
Jeg er en fyr på 20 år, som har en kæreste på 17 år.
Vi elsker hinanden meget og er lige blevet forlovet.
Problemet er nogle gange, når hun "rider" på mig, og hun sætter sig op, går erektionen lidt af... Ser du, hun kan ikke komme kun af pik, men skal også røres på klit, men det er et helt andet "problem". Jeg tror ikke, det er det, der er problemet, da det kun er nogle gange. Hvad er problemet? Jeg tænder på hende. Kan det være stillingen?
Jeg har også spekuleret på om det kan være, fordi hun er en rimelig dominerende pige. Så jeg måske føler, at jeg ikke er så mandlig??... Måske underbevidst. Nogen gange har vi ikke så lang tid forspil, men det plejer ikke at være noget problem. Vi ved ikke nogen af os, hvad det er... men det er meget irriterende. Håber i hvert fald ikke det er noget med impotens...

PS. Kan man træne skede-orgasmer? Hvordan?
Håber du vil hjælpe, hvis du kan... på forhånd tak
T.P.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Sex eller psyke...?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej T.P

Du er selv lidt inde på, at den lidt svigtende erektion kan skyldes, at du måske ikke længere synes, at du styrer begivenhederne. Det lyder som en meget sandsynlig forklaring og har intet med impotens at gøre. I øvrigt vil alle mænd af og til opleve, at deres erektion ikke altid er, som de kunne ønske sig, det må man(d) bare vænne sig til og ikke gøre til et problem, fordi så bliver det et problem, som vi kalder præstationsangst.

Se under MÆND OG PRÆSTATIONSANGST.

Mange kvinder har brug for en hjælpende finger, tunge, massageapparat m.m. for at kunne få orgasme, så det er helt normalt.

Orgasmen kan udløses fra mange forskellige steder i kroppen, men ophidselsen bygges formentligt op i klitoris, som er et ret stort organ, og den synlige del af klitoris er blot som toppen af en vulkan.

Se under KVINDER OG DERES KØNSORGANER og under KVINDER OG ORGASME.

Jeg håber, at det var seriøst nok :D

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KVINDER"