Kan ikke klare kærligheden

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG PSYKEN
Besvar
Lina

Kan ikke klare kærligheden

Indlæg af Lina »

Nu sidder jeg igen og tuder, og kan ikke holde mig selv ud for at gøre det. Han fik kun et flygtigt kys, da han tog afsted, mens jeg indvendig havde lyst til at råbe af ham.

Hvorfor??? Fordi han ikke har givet mig orgasme i en uge såmænd. Jamen hvor latterligt er det ikke? Vi har travlt, han har været syg... Og det var vel ikke hans skyld, at jeg blev sur og ked af det i tirsdags, da han kom før mig... Det var jo ikke hans skyld, at jeg ikke ville lade ham gøre mig færdig bagefter...

Jeg lyder vist som en forkælet teenagetøs, men jeg er da 25 år, og han fik mig som en pakkeløsning ;)

Jeg elsker ham så meget. Mere end jeg har prøvet at elske før. Hvad så hvis han kan være en smule uopfindsom i sengen? - Han er sød og følsom, og normalt god til at dække mine behov. Men er der først gået nogle dage uden sex, mister jeg evnen til at nyde det. Forventninger, behov for bekræftelse, kommer til at stå i vejen.

Jeg ved ikke, hvorfor jeg pludselig oplever jeg mig grim og usexet, bare fordi der går 3-4 dage, hvor jeg har lyst og han ikke har. Men når først det er sket, så kan der først rettes op på det, ved at jeg føler mig så 100 % begæret og efterstræbt, at han aldrig kan leve op til det.

Fejlen ligger hos mig, og jeg ved det. Alligevel bliver jeg så stjernegal, så bundulykkelig, så frustreret... Jeg ligger vågen i flere nætter og græder og tænker og prøver at finde ud af, hvad der er galt med mig.

Måske kan jeg ikke holde til at være så tæt på den, jeg elsker? Jeg har før kun været forelsket på afstand, og ikke været ret meget sammen med dem, jeg kastede min beundring på. Jeg kan ikke klare, at han skal have så meget magt over min krop, over mit humør. Samtidig prøver jeg desperat at sige til mig selv, at det er mig, der giver ham den magt, og det skal jeg bare lade være med. Hvorfor kan jeg ikke bare lade være med at blive ked af det?

Undskyld det lange indlæg...

Lina
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Kan ikke klare kærligheden

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lina

Det er da osse frustrerende ikke at få den gode orgasme, man (m/k) havde sat kroppen og lysten op efter, og det kan jo for nogen være temmelig træls at undvære sex i flere dage - og sådan er vi så forskellige. Problemet er så, hvordan vi reagerer på de frustrationer livet og herunder sexlivet byder os.

Og her reagerer du nok noget uhensigtsmæssigt. Det er muligt, at det skyldes, at din kæreste er den første, du har ladet komme så tæt på følelsesmæssigt.
Måske ville det være en god ide at få en snak med en god psykoterapeut, så det problem ikke spolere dit forhold fremover.

:idea: Inden du/I vælger en psykoterapeut så kig lige på denne side om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG PSYKEN"