Hej Per
Jeg har et problem. Når jeg er sammen med min partner, kan det ske at rejsningen udebliver.
Det er vi begge naturligvis kede af. Hun mener, at jeg ikke synes, hun er god nok, og jeg ikke kan lide hende nok. Og jeg er altså VILD med hende.
Der kan vel være flere årsager?
Og jeg er vel ikke den eneste mand, der har det sådan.
Jeg har oplevet, at det kan kan gå "galt", hvis jeg fryser og dermed ikke slapper helt af. Har jeg ret i, at det kan være en grund, selv om jeg er meget glad for min partner.
Hvis man har haft problemer/diskussioner i forholdet, kan rejsningen så udeblive, selv om jeg er glad for min partner?
Håber du kan give mig nogle svar.
På forhånd tak.
Mvh.
JH
Rejsningsproblemer
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Rejsningsproblemer
Hej JH
Rejsningen kan udeblive af mange, mange årsager både psykologiske og fysiske, og du har erfaringen for at den udebliver, når du fryser og dermed ikke slapper helt af - og sådan er det for dig. Punktum!
Din veninde reagerer - som mange kvinder gør - ved straks at tro, at det har noget med hende at gøre - i grunden en ret selvcentreret måde at reagerer på ikk'å ?
Pikke har det med at reagere, som de nu engang finder det rarest i situationen - og nogen reagerer blandt andet afvisende, når der er problemer/diskussioner i forholdet - andre pikke reagerer omvendt og bliver vilde i varmen - og sådan er (under)livet så forskelligt.
Hold du fast i dine oplevelser af din piks reaktioner - de er, som du oplever dem - og du er tættest på til at forstå dem.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Rejsningen kan udeblive af mange, mange årsager både psykologiske og fysiske, og du har erfaringen for at den udebliver, når du fryser og dermed ikke slapper helt af - og sådan er det for dig. Punktum!
Din veninde reagerer - som mange kvinder gør - ved straks at tro, at det har noget med hende at gøre - i grunden en ret selvcentreret måde at reagerer på ikk'å ?
Pikke har det med at reagere, som de nu engang finder det rarest i situationen - og nogen reagerer blandt andet afvisende, når der er problemer/diskussioner i forholdet - andre pikke reagerer omvendt og bliver vilde i varmen - og sådan er (under)livet så forskelligt.
Hold du fast i dine oplevelser af din piks reaktioner - de er, som du oplever dem - og du er tættest på til at forstå dem.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2