Sæd i munden!!!!!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG ORALSEX
Besvar
Pusser

Sæd i munden!!!!!

Indlæg af Pusser »

Hejsa.....
Jeg er en pige, som ikke kan lide at få sæd i munden, fordi det smager grimt, og får mig til at væmmes ved tanken....
Så ville jeg høre om, hvordan jeg "lære" at tage Klatten ... som man siger, for jeg ved min mand gerne vil have, at jeg gør det.. og jeg vil selvfølgelig gerne glæde ham, ved at overraske ham en dag, ved at gøre det.
Camilla1

Re: Sæd i munden!!!!!

Indlæg af Camilla1 »

Hej Pusser

Hvis du virkelig væmmes ved at have sæd i munden så lad være... De fleste fyre tænder ikke på, at man gør noget, som man ikke selv har lyst til - Det bliver nærmere lidt krænkende for dem, hvis man laver de vilde ansigtsudtryk med sæd i munden. Spar ham og dig selv for det show. :?

Du kan evt ved blowjob tage sæden ind i munden og så lade den ubemærket glide ned af pikken igen. Den slags kan virke lige så frækt, og det indebærer ikke, at du skal sluge det.

Endelig kan du sluge sæden. Der er ikke nogen særlig metode andet end - synk. Jeg vil dog fraråde dig at gøre det, hvis du virkelig ikke selv har lyst. Så fungerer den slags rigtig skidt.

Stort knus
Camilla
Pusser

Re: Sæd i munden!!!!!

Indlæg af Pusser »

Hej Camilla.

Tak for dit svar, og jeg vil tænke over det.

Jeg vil jo gerne selv prøve det, for at se om det er noget eller ej, men det er bare det første, jeg skal over.

Jeg vil da prøve dit råd, om at lade det løbe ned af pikken, i stedet for at sluge de første gange

Jeg ved han vil blive overrasket, hvis jeg gør det.

knus tilbage
Pusser
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Sæd i munden!!!!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Pusser

Sæd smager og lugter meget forskelligt fra mand til mand og alt efter hvad, manden har spist. Så hvis du vil prøve det, så er der jo den mulighed, at du først giver ham noget at spise eller drikke, som du godt kan lide smagen af.

Det er lidt forskelligt alt efter hvilket smags- og duftstof, der er i det man spiser. Du kender sikkert til, at hvis man f.eks. har spist asparges, så kan det lugtes i ens urin allerede efter en times tid.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORALSEX"