Jeg har set, at der har været adskillelige spørgsmål ang. dette emne, men jeg vover alligevel at stille mit.
Sagen er, at jeg er 56 år gl., og for ca. 3/4 år siden blev min penis skæv, den drejer midt på ca 90 grader, og i stiv tilstand gør det ondt i fyren.
Er det en krummerik, eller kan en penis brække??
Det er formentligt sket ved at min kone sad øverst ved et samleje. Kan der gøres noget ved det?
På forhånd tak.
Krummerik
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Krummerik
Hej
Selv om spørgsmålet er stillet tidligere, kan der jo være nuancer, som ikke har været med tidligere.
Ja man(d) kan faktisk godt komme til at lædere svulmelegemerne ved en voldsom og uhensigtsmæssig handling under samlege. Og den slags læderinger kan muligvis give arvæv, der kan medføre en krummerik. Men jeg kan næsten ikke tror, at man(d) kan undgå at mærke, når skaden sker. Det bedste du kan gøre er at tage et par fotos af din erigerede pik/penis og tage dem og din pik/penis med til lægen, som så kan anvise dig den videre vej i systemet.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Selv om spørgsmålet er stillet tidligere, kan der jo være nuancer, som ikke har været med tidligere.
Ja man(d) kan faktisk godt komme til at lædere svulmelegemerne ved en voldsom og uhensigtsmæssig handling under samlege. Og den slags læderinger kan muligvis give arvæv, der kan medføre en krummerik. Men jeg kan næsten ikke tror, at man(d) kan undgå at mærke, når skaden sker. Det bedste du kan gøre er at tage et par fotos af din erigerede pik/penis og tage dem og din pik/penis med til lægen, som så kan anvise dig den videre vej i systemet.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2