Hej, jeg er en mand på 32 år. For et halvt år siden gik jeg fra min kæreste, som jeg har boet sammen med i 6 år hovedsageligt pga. en seksuel besættelse. Uanset hvor højt jeg elskede/elsker hende, havde jeg svært ved at gennemføre et sammenlege med hende, da jeg konstant havde tanker på noget, hun ikke havde.
Jeg føler, jeg er besat af MEGET store bryster og i det hele taget buttede piger. Trangen blev til sidst så voldsom, at jeg i foråret valgte at gå fra hende for at finde en pige, som kunne tænde mig 100%. Nu efter 8 måneders adskillelse er jeg håbløs forelsket i min exkæreste, og hun er villig til at give det en chance igen. Men jeg ved inderst inde, at det er håbløst pga. min "besættelse". Mit spørgsmål er... Kan man blive "helbredt" for sådan en besættelse? Og hvor? Eller er jeg i denne situation, at jeg kun må forelske mig i en pige, som har det udseende, jeg tænder på? Er ikke typen, der har forelsket mig ret tit i piger, og mit hjerte banker kun for min ex, men hun har bare ikke den krop, jeg har i mine hemmelige drømme... Er bare pisse træt af at have det sådan, at alt i mit kærlighedsliv skal afhænge af Bryster...
Fjerne en besættelse?
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Fjerne en besættelse?
Hej Kasper
Det er ikke til at sige, om du kan blive helbredt fra din bryst-fetichisme. Nogen gange kan feticher sætte sig rigtig godt fast, og det er ikke altid til at finde frem til, hvordan de er opstået. Fantasier og fornuft hænger langt fra altid sammen. På den anden side er det jo heller ikke til at vide, om det kan lade sig gøre med mindre, du prøver. Jeg vil foreslå, at du finder dig en sexologisk orienteret psykoterapeut eller psykolog og inden du vælger en sexolog / psykoterapeut så kig lige på denne side om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Det er ikke til at sige, om du kan blive helbredt fra din bryst-fetichisme. Nogen gange kan feticher sætte sig rigtig godt fast, og det er ikke altid til at finde frem til, hvordan de er opstået. Fantasier og fornuft hænger langt fra altid sammen. På den anden side er det jo heller ikke til at vide, om det kan lade sig gøre med mindre, du prøver. Jeg vil foreslå, at du finder dig en sexologisk orienteret psykoterapeut eller psykolog og inden du vælger en sexolog / psykoterapeut så kig lige på denne side om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2