Manglende lyst 5

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Per

Manglende lyst 5

Indlæg af Per »

hey per

jeg bor sammen med min kæreste vi har været sammen i godt 8 mdr
og har kendt hinananden i mere end 1½ år
i starten var vores sexliv helt fint vi havde sex hver dag nogen gange flere gange om dagen sådan impulsivt.

Men det har taget et drastisk fald nedad nu er jeg heldig, hvis vi har sex bare en gang om ugen, der kan nemt gå op til 14 dage
det ikke fordi vi ikke elsker hinanden tværtimod vi har et rigtigt godt og stabilt forhold der er baseret på gensidig reskpekt nok et sådan forhold som man skal være heldig at få nu om dage

så mit spørgsmål er, hvad gør jeg i den situation, har mest lyst til bare at gi op og sige ok, så er det vel sådan, det ska være, men igen vil jeg ikke miste det sexliv, vi havde engang der må da være en vej
håber du ka hjælpe mig her
mvh per
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Manglende lyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Per

Når nu du har anbragt emnet i KVINDER OG LYST, så går jeg ud fra at det handler om at din kæreste har mindre lyst nu?

Kunne det tænkes at der er gået for meget kærlighed i forholdet, så at I har mistet spændingen, afstanden, nysgerrigheden i forhold til hinanden?

Hvad gør du for at opretholde, det der var i i starten?

De fleste oplever, at elskovsfrekvensen daler noget efter den første periodes spænding og opdagelse - og den kan så igen dale noget, når man flytter sammen og bliver hverdag for hinanden. Det kræver noget af begge parter at bevare en god lyst i forhold til hinanden.

Lysten er meget sårbar overfor utilfredshed og frustrationer i forholdet sådan, at manglende lyst kan være et symptom på utilfredshed.

Endelig så kan p-piller nedsætte lysten betydeligt.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"