hejsa jeg er en pige på 24 år, mig og min kæreste vil forsøge at blive gravide, men jeg er ikke sikker på hans sperm kvalitet, da hans sperm er lavet af en underlig konsistens, man kan rent faktisk tage det op fordi det er ligesom sådan nogle snorre, eller tråde minder om det der gummi legetøj man kan klister op på væggene osv, han arbejder på en fastfood resturant og lever nærmest af burger osv, han er dog på ingen måder overvægtig, kan det have noget med det af gøre?
vi tog sådan en hjemme lavet test hvor den skulle farve nogle dråber sæd blåt hvis der var liv i det, og det blev da også lyse blåt men, lidt svært at læse.. men da vi puttede sædet ned i de glas der fulgte med testen så blev det straks flydende..
håber du kender noget til det
Sperm kvalitet
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Sperm kvalitet
Hej honneymus
Først lige en gammel kæphest
:
Når du er 24 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du fylder 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig ung længere
. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.
Sæd kan have meget forskellig konsistens uden, at det har nogen betydning for befrugtningsdygtigheden. Når det er sagt, så er den sørgelige sandhed, at danske mænds sædkvalitet er drastisk faldende.
Læs mere i PSYKE & SEX om Sperm.
Dårlig sædkvalitet og miljøpåvirkning (Sundhedsguiden.dk) En grundig gennemgang!
Først lige en gammel kæphest

Når du er 24 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du fylder 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig ung længere

Sæd kan have meget forskellig konsistens uden, at det har nogen betydning for befrugtningsdygtigheden. Når det er sagt, så er den sørgelige sandhed, at danske mænds sædkvalitet er drastisk faldende.

Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2