Hjælp

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Morten

Hjælp

Indlæg af Morten »

Hej...
Jeg er en mand på 18 år, der lige er begyndt at komme sammen med min kæreste.. Vi har endnu ikke været i seng sammen, og har været sammen i en måned.. hun er kommet fra et to år langt forhold, så hun er vant til sex, og jeg føler et eller andet sted, at hun "forlanger" det.. Mit problem er imidlertidigt, at jeg kommer alt, alt for hurtigt.. vi har ligget og nusset, og hun har tager sin hånd ned til min pik, og allerede efter andet ryk kom jeg :s.. jeg nåede at trække min pik til mig og kom i mine underbukser,,.. gjorde som om jeg ikke havde lyst...

Vores forhold begyndte at gå dårligt, og jeg følte mig til sidst nødsaget til at fortælle hende om mit problem.. hun tog det egentlig meget pænt og sagde at sådan er begyndelse.. men hun ved ikke hvor hurtigt jeg kommer.. vi kan jo knap nok nå sex.. Men hvilken stilling er bedst, hvis man skal gøre sig forhåbning om bare i det mindste at nå ind op i hende.. Dette er for mig et virkelig stort problem, da jeg ikke vil miste hende pga. noget jeg ikke selv kan styre.. Som om min pik lever i sin egen lille verden. Hvad kan jeg gøre??

Jeg har læst om den der klemme teknik.. virker den hvis man selv gør det?? og når man onanere, skal man så tænke på sin kæreste eller skal man forsøge at være så lidt ophidset som muligt??

Hvis jeg kommer inden jeg er kommet op i hende, f.eks. når hun spiller den af på mig.. skal jeg så trække den tilbage eller bare komme.. mener, vil hun synes det er klamt at komme så hurtigt?? Mener med sæden.. :s

På forhånd tak, Morten..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Hjælp

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Morten

Ja megen begyndelse er svær, det har din kæreste ret i. Det bedste du kan gøre er at snakke med hende om, hvordan du har det, hun lyder jo til at være en fornuftig kæreste. Det vil gøre dig mindre nervøs, og det kan hjælpe meget på, at du kan holde dig længere.

Ja pikken har sit eget liv, den er vældig begejstret for din kæreste, og formentligt er din kæreste osse begejstret for den. Jeg kender hende jo ikke, men mon ikke hun synes det er dejligt at mærke, at du kommer, og formentligt har hun ikke spor mod din sperm - men spørg hende!!

Du kan træne start-stop-klem-teknikken selv, selv om det er bedst at træne med sin partner. Det handler om at komme så tæt på orgasmen som muligt og så stoppe. Jo mere ophidsende fantasier, jo bedre træning :1:. Du kunne jo osse have taget noget af trykket ved at have onaneret et par timer inden, du skal være sammen med din kæreste.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"