Jeg er en mand på 18 år, der lige er begyndt at komme sammen med min kæreste.. Vi har endnu ikke været i seng sammen, og har været sammen i en måned.. hun er kommet fra et to år langt forhold, så hun er vant til sex, og jeg føler et eller andet sted, at hun "forlanger" det.. Mit problem er imidlertidigt, at jeg kommer alt, alt for hurtigt.. vi har ligget og nusset, og hun har tager sin hånd ned til min pik, og allerede efter andet ryk kom jeg

Vores forhold begyndte at gå dårligt, og jeg følte mig til sidst nødsaget til at fortælle hende om mit problem.. hun tog det egentlig meget pænt og sagde at sådan er begyndelse.. men hun ved ikke hvor hurtigt jeg kommer.. vi kan jo knap nok nå sex.. Men hvilken stilling er bedst, hvis man skal gøre sig forhåbning om bare i det mindste at nå ind op i hende.. Dette er for mig et virkelig stort problem, da jeg ikke vil miste hende pga. noget jeg ikke selv kan styre.. Som om min pik lever i sin egen lille verden. Hvad kan jeg gøre??
Jeg har læst om den der klemme teknik.. virker den hvis man selv gør det?? og når man onanere, skal man så tænke på sin kæreste eller skal man forsøge at være så lidt ophidset som muligt??
Hvis jeg kommer inden jeg er kommet op i hende, f.eks. når hun spiller den af på mig.. skal jeg så trække den tilbage eller bare komme.. mener, vil hun synes det er klamt at komme så hurtigt?? Mener med sæden..

På forhånd tak, Morten..