Hej.. mig og en af mine venner onanerer noge gange sammen. og synes også det tænder mig mere at gøre det med ham. Men er det tegn på at man er bøsse.
Jeg har prøvet at onanere i røven, men ved ikk helt hva jeg skal bruge til det.. har ingen dildo.. har hørt at en orgasme i røvhullet skulle være god..?
Onani med andre
I bøger og sådan stuff har jeg læst at gruppe onani skulle være normalt og noget de fleste gør uden at være homoseksuel.
Jeg gør det dog bestemt ikke selv og kan hverken forestille mig selv gøre det eller nogen af mine kammerater gøre det. Jeg synes det ville være vildt underligt at "praktisere seksualitiet" med nogen andre end det andet køn.
Til dit andet spørgsmål ville jeg nok mene at en finger er bedst. ( også selvom jeg ikke selv har prøvet det ) Måske er jeg forkert, men peger det ikke lidt væk fra heteroseksuel at tænde på "analt"? Eller måske er det bare et erogent punkt som uanset hvad reagerer seksuelt ved simulering?
Ikke fordi jeg skal gøre mig klog. Havde bare lyst til at give noget input og give min egen mening.
Jeg gør det dog bestemt ikke selv og kan hverken forestille mig selv gøre det eller nogen af mine kammerater gøre det. Jeg synes det ville være vildt underligt at "praktisere seksualitiet" med nogen andre end det andet køn.
Til dit andet spørgsmål ville jeg nok mene at en finger er bedst. ( også selvom jeg ikke selv har prøvet det ) Måske er jeg forkert, men peger det ikke lidt væk fra heteroseksuel at tænde på "analt"? Eller måske er det bare et erogent punkt som uanset hvad reagerer seksuelt ved simulering?
Ikke fordi jeg skal gøre mig klog. Havde bare lyst til at give noget input og give min egen mening.
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Onani med andre
Hej Onani elsker & Anonym1
Det er ganske almindeligt, at drenge og piger onanerer sammen, og det er såmen blot et tegn på, at seksualitet ikke er noget, der er så snævert, at det skal puttes ind i kasser om, at man enten er hetero- eller homoseksuel (et par begreber der kun har ca. 150 år på bagen
) Vi mennesker er nu engang multiseksuelle
.
PSYKE & SEX om Multiseksualitet
Hvis man har lyst til at inddrage sit røvhul, som er en af mange erogene zoner, ja så kan man jo bruge en finger, et dildo, et lys - og hvis man er vegetar en gulerod
- eller hvad nu ens fantasi rækker til.
Det er vist absolut de færreste mænd, der kan få orgasme via røvhullet. Og ret mange både kvinder og mænd synes det er dejligt osse at få stimuleret røvhullet - ikke simuleret (der betyder: at lade som om).
Det er ganske almindeligt, at drenge og piger onanerer sammen, og det er såmen blot et tegn på, at seksualitet ikke er noget, der er så snævert, at det skal puttes ind i kasser om, at man enten er hetero- eller homoseksuel (et par begreber der kun har ca. 150 år på bagen

Hvis man har lyst til at inddrage sit røvhul, som er en af mange erogene zoner, ja så kan man jo bruge en finger, et dildo, et lys - og hvis man er vegetar en gulerod
![Gulerod [carrot]](./images/smilies/icon_carrot.gif)

Det er vist absolut de færreste mænd, der kan få orgasme via røvhullet. Og ret mange både kvinder og mænd synes det er dejligt osse at få stimuleret røvhullet - ikke simuleret (der betyder: at lade som om).
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
..Talk to the hand, cause the face ain't listeningikke simuleret ( der betyder: at lade som om )

Vil dog lige påpege at selvom det måske ikke er direkte "unormalt" eller underligt synes jeg det er forkert at kalde gruppeonani normalt når gennemsnittet/majoriteten klart taler for det modsatte. Det er ihvertfald min overbevisning.
ps: Hvis man bruger en gulerod til numsen er det yderst uhygiejnisk også at bruge den til råkost salat.
![Stort grin [stortgrin]](./images/smilies/icon_stortgrin.gif)
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar 2: Onani med andre
Hej Anonym1
Gruppeonani er helt almindeligt forekommende blandt især drenge, så det er der nu ikke noget unormalt i. Det betyder selvfølgelig ikke at alle har prøvet det. 1-2-gruppe
.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Gruppeonani er helt almindeligt forekommende blandt især drenge, så det er der nu ikke noget unormalt i. Det betyder selvfølgelig ikke at alle har prøvet det. 1-2-gruppe

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2