Jeg er en meget bekymret mor. jeg har en 10 årig autistisk dreng. Vi er nærmest blevet anklaget for seksuel overgreb på vores dreng. pga. hans opførsel på et aflastningssted. Det skal siges at han aldrig tidligere har været i aflastning og at stedet var total fremmed for ham. nye pædagoger og børn...
1 . episode. han ønsker døren låst ved sengetid. da pædagogen spørg hvorfor svarer han " så der ikke kan komme mænd ind til ham " han har aldrig haft mandlig pædagoger. og sover ikke for låste døre hjemme.
2 episode. den mandelig pædagog vil hjælpe ham i bad og han nægter at smide underbukserne mens pædagogen er der.
3. episode. under leg, hvor der var fysisk kontakt tager min søn en pædagog i skridtet.
4. episode. pædagogen sider i en lænestol i stuen og min søn i en sækkestol på gulvet og ser tv. helt spontant stikker min søm fingeren op til pædagogens "ende" uden på bukserne.
Jeg føler det er en storm i et glas vand,? og har talt med den skole han går i om de har oplevet noget lignende. og ingen kan nikke genkendende til denne opførsel.
pga. vores gode samarbejde med skolen ved vi, at denne mandlige pædagog er kommet ned på skolen og fremlagt, at han er seksuelt misbrugt ! er det lovligt? uden beviser.
jeg ved med 100% sikkerhed, at det har han aldrig været. for han har ingen mennesker der kommer så tæt på ham, at det ville kunne lade sig gøre. ikke engang hans søskende.
vi har bestilt tid ved skolens seksualvejleder. men syntes det er synd at trække noget om sex ned over hoved på ham pga. en pædagogs beskidte tankegang.
han er omkring 7 år i hans udvikling....
hjælp hjælp........