Har været sammen med min kæreste i over 2½ år nu. elsker ham stadig helt vildt, men vores sexliv er simpelthen bare fuldstændig væk!
I maj 2006 fik vi en dejlig søn, og selvfølgelig gik der lidt tid efter han blev født til der var lidt gang i vores sexliv igen. men det blev aldrig rigtig godt. følte ikke jeg havde overskud og lyst overhovedet. jeg kunne dog godt tage mig selv i lige pludselig at ville have sex og det skulle være nu. men der gik længere og længere tid imellem.
i marts 2007 fik jeg foretaget en brystreduktion pga. meget stærke rygproblemer. (Brugte H før; endte i en DD/E selvom jeg blev lovet en B)
Efter det har det faktisk set meget skidt ud.
lysten er fuldstændig væk (fra min side) jeg prøver virkelig! men desværre har jeg et eller andet sted sat mig i hovedet at sex er farligt og ubehageligt - hvilket jeg da udmærket godt ved det ikke er.
Førhen kunne vi da hygge os mange timer i sengen, og prøvede da også mange interessante stillinger - og mange af dem virkede da også utrolig godt
Jeg har sagt til kæresten at han kan prøve bare at tage fat i mig og bare blive ved med at tirre mig. problemet er bare at når han så gør det, bliver jeg sur, bange, frustreret og prøver at finde alle mulige undskyldninger for at slippe for det. det burde jo ikke være sådan!
hvis det så lykkedes mig "at slippe væk" får jeg den vildeste skyldfølelse bagefter, hvis ikke, så er det kort, det gør ondt (sikkert fordi der er så lang tid imellem) og jeg bliver ked af det og så er det bare sådan noget med "nå så fik han da lettet trykket."
hvad skal jeg dog gøre?
jeg ved han ikke bare skrider, men det kan heller ikke blive ved med at gå på den her måde.
Det kan også mærkes i vores dagligdag nu. vi snerrer begge to ad hinanden men husker da at sige undskyld og siger hele tiden at vi skal få snakket det igennem og finde en løsning på det, men løsningen bliver væk. han siger dog at han elsker mig ligemeget hvad og ikke vil gå fra mig. men ved han har et behov der dækkes.
det er lidt som om "jeg vil gerne - men jeg tør ikke".
jeg har det ikke specielt godt med mig selv for tiden. jeg er stresset, har det dårligt med min krop. vil gerne gøre alting sååååå godt osv.
HJÆLP!
Utryg ved sex
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Utryg ved sex
Hej
Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon, det her!!! 
Dernæst, så lyder det som et problem, der er noget større end til, at det kan løses med spørgsmål og svar her på nettet. Måske skulle du/I prøve med noget PARTERAPI i første omgang. Det er jo et problem, I har sammen, og jeg kan ikke af dit indlæg se, om det først og fremmest handler om, at du har problemer med dig selv (det har du osse), eller om dine problemer handler om noget i jeres forhold. Men det vil formentligt kunne blive afdækket i løbet af de første terapier.
Du skal være velkommen til at skrive igen.

Dernæst, så lyder det som et problem, der er noget større end til, at det kan løses med spørgsmål og svar her på nettet. Måske skulle du/I prøve med noget PARTERAPI i første omgang. Det er jo et problem, I har sammen, og jeg kan ikke af dit indlæg se, om det først og fremmest handler om, at du har problemer med dig selv (det har du osse), eller om dine problemer handler om noget i jeres forhold. Men det vil formentligt kunne blive afdækket i løbet af de første terapier.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2