Mit problem består i at jeg kommer for tidligt.
Samt at jeg ikke opnår orgasme. Jeg har aldrig oplevet en orgasme, men kun "lettelsen" ved at komme.
Jeg kan tilfredsstille en partner oralt, men når jeg ikke kan selve samleje, så bliver det let det samme og det samme hver gang.
Når jeg giver en partner orgasme, så kan jeg få udløsning bare ved at hun får orgasme. Ellers kan jeg måske 20 sekunder bagefter.
Efter udløsning mister jeg fuldstændigt lysten til sex. Jeg kan ikke starte op efter et kvarters hvile eller noget.
Det hjælper ikke at taget trykket inden, da jeg mister lysten bagefter.
tager jeg trykket tidligere på dagen, ja så er resultatet det samme som normalt.
Jeg er på nuværende tidspunkt alene.
For tidlig og ingen orgasme
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: For tidlig og ingen orgasme
Hej den frustrerede
Nu skal vi først lige blive enige om, hvad vi snakker om
.
Så jeg vil vælge at skelne mellem sædafgang uden lystfølelse/orgasme og sædafgang med lystfølelse/orgasme.
Når du skriver, at du ikke får orgasme, hvordan kan du vide, at du ikke får det, hvis du aldrig har fået en orgasme?
Det er ganske normalt, at man(d) ikke har let ved at få en ny sædafgang og eller orgasme det første stykke tid efter den første. Det varierer meget fra mand til mand, alder, ophidselse, legemlig tilstand o.m.a. spiller ind.
Kan du onanere og få sædafgang / orgasme?
Hvor gammel er du?
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Nu skal vi først lige blive enige om, hvad vi snakker om

Så jeg vil vælge at skelne mellem sædafgang uden lystfølelse/orgasme og sædafgang med lystfølelse/orgasme.
Når du skriver, at du ikke får orgasme, hvordan kan du vide, at du ikke får det, hvis du aldrig har fået en orgasme?
Det er ganske normalt, at man(d) ikke har let ved at få en ny sædafgang og eller orgasme det første stykke tid efter den første. Det varierer meget fra mand til mand, alder, ophidselse, legemlig tilstand o.m.a. spiller ind.
Kan du onanere og få sædafgang / orgasme?
Hvor gammel er du?
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Nu gik der temmelig lang tid med at komme tilbage, da jeg oven i købet blev indlagt på en psyk afd med en depression.
Jeg er midt 30 og jeg har kunnet få orgasme ved onani i ganske få tilfælde.
Jeg har dog opdaget, at hvis hun sidder øverst, så holder jeg længere, end hvis jeg skal gøre "arbejdet". Men hvis hun læner sig frem, så kommer jeg igen hurtigt, da hun strammer mere når hun gør det.
Med hende øverst kan jeg holde omkring 5 minutter.
At bruge kondom for at mindske følelsen og trække det længere ud har heller ikke virket.
Jeg er midt 30 og jeg har kunnet få orgasme ved onani i ganske få tilfælde.
Jeg har dog opdaget, at hvis hun sidder øverst, så holder jeg længere, end hvis jeg skal gøre "arbejdet". Men hvis hun læner sig frem, så kommer jeg igen hurtigt, da hun strammer mere når hun gør det.
Med hende øverst kan jeg holde omkring 5 minutter.
At bruge kondom for at mindske følelsen og trække det længere ud har heller ikke virket.
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar 2: For tidlig og ingen orgasme
Hej den frustrerede
Så fortsæt med at øve jer med hende øverst og se, hvor lang tid du kan trække den.
Læs PSYKE & SEX om Start-stop-klem - For tidlig sædafgang
Så fortsæt med at øve jer med hende øverst og se, hvor lang tid du kan trække den.

Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2