Jeg er en kvinde på 31 og har kommet sammen med min kæreste i næsten 5 år.
Vi har så haft vores problemer pga en depression jeg har, jeg er i behandling, så vi har været fra hinanden 1 måneds tid. Der havde han så også allerede fundet en ny kæreste, som han have mødt på nettet tidligere. Jeg er derfor blevet ret mistroisk overfor ham.
Vi har så efter det fundet ud af, at vi begge to er til S/M. Vi havde ikke sagt det til hinanden før, da vi begge to syntes det var lidt et tabu og fy. Men nu nyder vi det sammen.
Jeg har så nu fundet ud af, at han har haft en sexdate med en fyr og skal til det igen - men det er lidt mere ekstremt. Det er både med urinsex, S/M og hvad der ellers hører til. Og jeg må indrømme at det er lidt for meget for mig.
Dertil skal så siges, at jeg har været sammen med 3 fyre, der efterfølgende er sprunget ud som bøsser. Jeg har ikke noget problem med det, men er selvfølgelig lidt paranoid over det og om det er MIG der er noget galt med?
Siden vi har fundet ud af det med S/M er det som om jeg har vækket et "monster". Finder mere og mere ekstreme hjemmesider på vores computer, samt billeder.
Jeg føler mig hjælpeløs og ved ikke hvad jeg kan stille op mere

En meget forvirret og desperat BK