Ingen præsperm

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Flemming

Ingen præsperm

Indlæg af Flemming »

Hej!

Jeg er flere gange stødt på denne FANTASTISKE side i min søgen på svar til sexlivet. En ting har jeg dog ikke kunnet finde svar på. Min kæreste har været sammen med flere, som når de blev ophidsede, fik et sekret som "smurte" penis - vidst også kaldet lubrikation eller præsperm. Jeg har aldrig oplevet at der kom smørelse og det undre os begge lidt. Ved ikke om det kan have noget at gøre med at jeg har sædbrok og er opereret for vand- og årebrok (Ja ja..ha ha ha jeg brokker mig ikke meget ;-))?

Det er nemlig ret rart når det glider og det slider heller ikke så meget så - men så er det jo godt man kan låne smørelse af kæresten eller fra glidecremen ;-)

Hilsen meget tilfreds bruge!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Ingen præsperm

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Flemming

Sådan er evnerne m.m. meget ulige fordelt :1:. Nogen mænd får så meget præsperm, når de bliver ophidset, at det ligefrem pletter igennem deres bukser på upassende tidspunkter, mens andre mænd kun får max. en lille bitte fugtig dråbe på spidsen.

Hvis du ellers får ganske almindelig sædafgang, så tror jeg ikke, at det har med dine brok at gøre - det er blot en almindelig forskellighed. Nogen kvinder producerer jo f.eks. osse meget mælk, mens andre næste ikke får en dråbe ud. :1:

(Lubrikation betyder smørelse.)

Og tak for rosen :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"