Forsinket sædafgang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
kvinde 24

Forsinket sædafgang

Indlæg af kvinde 24 »

Hej

Jeg har været sammen med min kæreste i 8 måneder og problemet er at han har svært ved at komme. Det tager meget lang tid og nogle gange kan han slet ikke. Hvis han bliver forstyret det mindste er det helt umuligt, f.eks., hvis tlf ringer, han skal tisse osv. og han skal helst være i en stilling, hvor han kan samle benene og spænde ballerne hårdt sammen. Han siger, at han altid har haft det sådan, men det faktisk er blevet bedre sammen med mig. Han kan også have svært ved at onanere da han kun kan komme hvis han ligger med samlet ben og spænder i balderne samtidig.

Han er sådan en type, der gerne vil præsterer, men vi kender hinanden rigtig godt og er begge meget trygge ved hinanden og glade for vores sexliv. Jeg kommer bare til at føle, at det har noget med mig at gøre, når han ikke kommer, jeg ved godt, det ikke er tilfældet, men bliver alligevel ked af det.

Hvad kan den sene sædafgang skyldes ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Forsinket sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej kvinde 24

Som du beskriver det lyder, det som om han er meget i et mentalt univers, og ikke så meget i sin krop. At spænde benene hjælper ham med at få opmærksomheden ned i kroppen, så han kan få orgasme. Det handler formentlig for ham om at få flyttet sit fokus fra det ydre til det indre kropslige.

Nej, du føler ikke, "at det har noget med mig at gøre", det er noget du tænker, og når du tænker dig ordentligt om, så ved du, at det er en forkert analyse af problemet. Det er den forkerte analyse, der gør dig ked af det :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
kvinde24

Og hvordan gør han så det

Indlæg af kvinde24 »

Og hvordan gør han så det ? Flytter fokus fra det ydre til det indre eller hvad du nu mener ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Og hvordan gør han så det

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej kvinde 24

Det gør han jo næppe sådan bare - han bliver nok nødt til at finde ud af, hvad hans stræben og præsteren i grunden handler om. Hvad er det for en slags kontrol han vil have, og som han er noget uvant med at opgive. At få orgasme er at opgive kontrollen over sig selv.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"