Hævelse efter onani

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Anonym

Hævelse efter onani

Indlæg af Anonym »

Hejsa,

Jeg er en fyr på 25 og jeg håber du kan hjælpe mig. Jeg er begyndt at få nogle problemer med en hævet forhud efter onani - har aldrig haft problemer før.
Det føles som om at den hæver til dobbelte lige efter og så tar den omkring en 6-12 timers tid før hævelsen er væk. Hævelsen er så voldsom at det er svært at trække forhuden tilbage, men har igen problemer normalt med at trække den tilbage. Dog er det lidt stramt, når den er stiv.

Det der undrer mig mest er at det kun sker når jeg onanere og ikke når jeg er sammen med kæresten

På forhånd tak for hjælpen
Onanisten

Re: Hævelse efter onani

Indlæg af Onanisten »

Du har formentlig en mindre forhudsforsnævring, så du skal huske at onanere med smørelse (spyt, olie m.v.). Hvis det ikke hjælper skal du have udvidet forhuden med et eller flere små snit.
Anonym

Indlæg af Anonym »

Det undrer mig bare, da det ikke er noget jeg altid har haft. Den er først noget der er kommet indenfor det sidste halve år.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Hævelse efter onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Lige som Onanisten så hælder jeg mest til at tro, at det kan handle om, at din forhud er lidt for stram, og måske er du begyndt at tage lidt hårdere fat i håndarbejdet. Ved samlege bevæger huden sig ikke frem og tilbage som ved onani - måske deraf forskellen. Prøv at onanere uden at rulle forhuden frem og tilbage og brug f.eks. noget spyt eller creme.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anonym

Indlæg af Anonym »

Hejsa,

Tak for svaret. Jeg vil prøve og se om det ikke hjælper at lade være med rulle foruden tilbage under onani, da jeg ikke har tænkt på om det kunne være det - Kan jo være man har ændret metode :) Mht. til "smørelse" plejer jeg normalt også at bruge spyt eller glidecreme, så det burde ikke være der problemet ligger.

Synes også bare at det var underligt at det pludselig kom, når jeg nu ikke havde oplevet det tidligere.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Hævelse efter onani

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Prøv det og skulle det ikke virke, må du skrive igen. Vi starter ikke med at male Fanden [devil2] på væggen :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"