Min pik er blevet alt for følsom

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Fyren

Min pik er blevet alt for følsom

Indlæg af Fyren »

Før i tiden kunne jeg næsten ikk komme da jeg spillede pik, men nu har jeg haft en kæreste i et stykke tid og første gang vi var sammen kom jeg mega hurtigt. og har jeg også gjort de andre gange vi har været sammen, hun var min første. men nu når jeg spiller pik prøver jeg altid at se hvor lang tid jeg kan holde mig, men nu kan jeg sgu ikk holde mig særlige lang tid. Er sgu altid mega nervøs når jeg skal have samleje med min kæreste kan det det have noget med at man er nervøs så man kommer for tideligt. Og det er det samme når jeg skal spille pik så vil jeg altid prøve at se hvor lang tid jeg kan holde mig, så kommer jeg sgu altid for hurtigt, fatter sgu ikk lige hva der lige sker.
Kan det have noget at gøre med at jeg ikk har været så meget sammen med hende nok kun 4 gange.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Min pik er blevet alt for følsom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Fyren

Man har et udtryk der hedder: Al begyndelse er svær! :1:. Du er først lige begyndt på sex med din kæreste og forventer allerede nu at være verdensmester :2:. Ja det handler dels om erfaring, nervøsitet og præstationsangst. Tag det helt roligt, du skal nok som de fleste andre få lært dig at holde den tid der er tilpas for jer begge. Hvad siger hun til dit problem?

Man kan iøvrigt ikke sammenligne sex med en anden og så sex med sig selv, det er to meget forskellige situationer.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
fyren

Indlæg af fyren »

øhh ja hun siger ikk så meget til det, vi snakker ikk om det eller snakker enligt ikk om sex overhoved. vi har jo ikk ligefrem gjort det så meget men. Hun har haft en fast kæreste, så hun har gjort det meget. Men jeg er bare sånn en som folk tror kan det med sex, og så at jeg ikk kan en skid er sgu lidt pinlige, for har sgu ikk problemer med piger overhovedet. Men har bare haft en kæreste før hende, så har sgu ikk lige prøvet så meget i den retning :?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Min pik er blevet alt for følsom

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Fyren

Jamen så må du jo bare øve dig, øvelse gør mester, som man siger. Og så må du lære dig at snakke med kvinden om det, det er jo næsten den eneste måde, hvorpå du kan være sikker på at få noget at vide. Held og lykke med øvelsen. Alle er jo startet engang med ikke at kunne noget. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"