Hey.. Jeg er en dreng på 19 år, og er stadig jomfru ;s .. Hvilket jo er pænt unaturligt.. Jeg har lige fået mig en kæreste og har været sammen med hende to gange (sådan da).. Jeg er begge gange kommet lige inden jeg stak min penis op i hende, hvilket jo selvfølgelig er et kæmpe problem - såvel psykisk som fysisk.. jeg har prøvet at onanere et par timer inden "samleje" men det hjalp ikke rigtig.. Jeg har hørt om et trick "baby" et eller andet, hvor man presser et sted mellem penis og anus og på den måde stopper sæden.. men når man slipper igen, vil sæden så ikke komme ud?
Dette er for mig et kæmpe problem, så hvad kan hjælpe??
Det er jo psykisk, for min penis bliver ikk rigtig udsat for noget fysisk, andet end et par ryk, som jeg jo sagtens kan holde, når jeg onanere... så hvis jeg bare kunne overvinde det psykiske, tror jeg det ville gå lidt bedre.. jeg har været sammen med ca. 50 piger, så det er ikk mængden der mangler

.. jeg har dog aldrig været i seng med nogen af dem, da jeg ikke har haft lyst til at tage det nederlag jeg vidste ville komme - for tidlig sædafgang... Jeg har fået nogle blowjobs, hvor jeg ikke er kommet, enten fordi jeg var lidt stiv måske, eller fordi jeg afbrød... Men hva' fuck kan man gøre med det psykiske..??