Håber I kan hjælpe mig. For er rigtig rigtig flov over min krop. Allermest min bryster. Jeg er ikke ret stor, lidt for tynd. Det siger alle i hvert fald, og synes det også selv. Men jeg har slet ingen bryster, og det går mig rigtig meget på. Jeg tør næsten ikke vise mig overfor mine veninder, fordi jeg er så flov over det. Og tør ikke rigtig springe ud i det med drenge, for er så flov over at jeg ingen patter har. Hvor meget betyder det for drenge? Det føles som om at det betyder rigtig meget for dem at have en pige med store bryster. Engang brugte jeg fx mange puder i én bh, for at få mere push-up, men det sagde min veninde højt foran alle til håndbold træning, og det sårede mig meget, at alle pludselig vidste det, så det gør jeg ikke mere. Men har næsten altid to bh'er på, fordi jeg ikke tør vise mig. Har I nogle foreslag til hvad jeg kan gøre? Jeg får tit at vide, både af drenge og piger, at jeg er smuk, men alligevel er jeg langt fra tilfreds med mig selv fordi jeg slet ingen bryster har. Og jeg er lige blevet 15 år, og bruger stadig a65.
Hilsen hejsøde