Min kæreste har forhudsforsnævring!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
Ida
Tilmeldt bruger

Min kæreste har forhudsforsnævring!

Indlæg af Ida »

Hey!

Jeg har en kæreste, der helt sikkert har forhudsforsnævring, hans forhud sprækker, når vi har sex, og derfor er lysten heller ikke vildt stor! Han vil ikke have gjort noget ved det, men det betyder altså noget for mig! Hvordan kan jeg få ham overbevist om at gå til lægen? Eller kan jeg på anden måde få ind i hans hoved, at der altså kan gøres noget ved problemet uden, at det behøver at være noget vildt?

Jeg vil meget nødigt have, at du bare henviser mig til at læse om forhudsforsnævring eller noget andet.. Jeg skriver til dig for at få svar, og ikke for at blive sendt videre :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Min kæreste har forhudsforsnævring!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Ida

Jeg skal nok lade være med at sende dig andre steder hen, men jeg ville nok lige sende din kæreste en mindre tur til lægen, der så kan se om sprækkerne skyldes forhudsforsnævring, eller om der kunne være andre årsager f.eks. svamp. Det skal jo behandles forskelligt. Så tag ham under armen og så gå hen til lægen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
circum
Tilmeldt bruger

Re: Min kæreste har forhudsforsnævring!

Indlæg af circum »

Som Per skriver, er det da bare om at komme afsted til lægen. Din kæreste vil absolut ikke fortryde besøget, når først han har fået ordnet forsnævringen.

Behandlingen behøver ikke at være "vild". Den mildeste er behandling med udvidende salve. Den mindre milde er et eller flere snit i forhuden. Den mindst milde er en rigtig omskæring, hvor hele forhuden bliver fjernet.
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"