Manglende lyst 4

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
ungmor

Manglende lyst 4

Indlæg af ungmor »

Jeg er ung mor på snart 22 år, mit barn er 15 måneder!
Jeg har snart været sammen med min kæreste (mit barns far) i 3 år..
vi havde et meget sundt sexliv før vores barn kom til verden, men efter er det stille og roligt forsvundet! han er stadig lige så "lystig" og vild som altid, men min lyst er fuldstændig forsvundet, og det har skabt store problemer i vores parforhold, lige meget hvor meget jeg prøver er lysten bare væk, vi dyrker måske sex 2 gange om måneden, og det er da også dejligt, men mere vil have mere, også bliver han såret og jeg bliver ked af det fordi jeg ikke kan tilfredsstille ham!

Jeg ved ikke hvad der er galt med mig, men noget må der jo være, jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forstillet mig at det ville blive sådan her!

Jeg savner min gamle lyst

mvh.
ungmor
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Manglende lyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej ungmor

Det du oplever, har masser af andre kvinder oplevet før dig, og der er ikke noget galt med dig. Det kan være hårdt arbejde at blive mor (forældre), barnet er meget på din krop, du kan være træt, der er meget nyt at lære, måske har I ikke fordelt arbejdsopgaverne godt mellem jer, der kan være hormonelle ændringer, barnet ammer måske stadigt osv. Alt sammen noget der naturligt tager overskuddet og lysten for nogen kvinder.

Sørg for at I fortsat jeres egen voksentid / kærestetid sammen (uden barn) som før I fik barn. Og du vil sikkert som mange andre kvinder opleve at lysten nok skal komme igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"