Smerter ved samleje

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
Lemming

Smerter ved samleje

Indlæg af Lemming »

Hej!

Jeg er en dreng på atten år, og jeg har haft en fast partner i næsten 3 måneder nu.

Vi var begge taget på ferie med vores forældre, og havde derfor ikke haft sex i et stykke tid.
Da vi så kom hjem, og skulle fejre vores genforening ;) oplevede jeg en sviende fornemmelse under og omkring urinrørsåbningen og til dels også på forhudsbåndet. Jeg valgte dog alligevel at forsøge at gennemføre samlejet, men da hun var tæt på at komme, faldt min erektion, og jeg var ikke længere i stand til at gennemføre samlejet.
Da jeg tog et nærmere kig på penis opdagede jeg at den var rødere i områderne, hvor det havde gjort ondt, og at der var opstået en lille rift på forhudsbåndet.
Riften er dog helet nu, men det gør stadig meget ondt at dyrke sex. Jeg oplever stadig at bedst som hun er ved at komme, er jeg ikke længere i stand til at præstere noget som helst.

Hvad kan der være galt? Jeg har brug for hjælp!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

var: Smerter ved samleje

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lemming

Jeg tror, at du/I i genforeningens glæde er kommet til at rykke for kraftig i penisstrengen, og at den derfor er revnet. Hvis du/I ikke giver den tid nok til at læge, ja så ryger den op igen.

Grunden til den falder, kan måske hænge sammen med en forventning om, at den vil falde :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"