Hej Jesper
Nu er jeg hverken læge eller biokemiker, så jeg ved det faktisk ikke, men jeg tror ikke, at anabole androgyne steroider (AAS) vil kunne overføres til en partner via spermen, og derfor tror jeg heller ikke på ændringer hos en partner. Tværtimod ser det ud til at sædkvalitet og -mængde samt potens nedsætte ved brug af AAS. Prøv at søge på nettet - der kan du bl.a. finde
Evidensbaseret viden om Anabole Steroider af Morten Zacho, cand. scient.
Ekstrabladet referer en undersøgelse af "læge Rasmus Damsgaard der tidligere har arbejdet i Anti Doping Danmark, hvor han har undersøgt flere unge mænd, der har været ude i et misbrug af anabole steroider. I en af undersøgelserne deltog 11 mænd, der alle efterfølgende kunne modtage den samme nedslående besked. Der var ikke en eneste levende sædcelle tilbage, siger Rasmus Damsgaard, der i dag arbejder på Center for Muskelforskning på Rigshospitalet. Det er ikke kun sædproduktionen, som mænd på dope risikerer at miste. De kan også få psykiske problemer, hjerteproblemer, ledsmerter og tævepatter."
[url=hhttp://da.wikipedia.org/wiki/Anabole_steroider]Anabole steroider[/url] (Wikipedia)
Du skal være velkommen til at skrive igen.