Manglede sexlyst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
DN

Manglede sexlyst

Indlæg af DN »

Hej Per

Jeg er en pige på 21 år. Jeg har været sammen men min kæreste i 5 år og vi er lige blevet gift.
Alt skulle være lykkeligt, men det er det bare ikke...
min lyst til sex har aldrig rigtig været der, imens vi har været sammen...
Han fortalte mig igår hvor meget han elsker mig, men han kan ikke holde vores "Sex liv" ud. Han troede han kunne leve med det, men det kan han ikke.. han synes han har gjort alt og kan ikke holde det ud mere... han vil gerne give det en change til, men det er mig der skal gøre noget...
jeg elsker ham over alt på jorden og vil ikke miste ham... så du bliver nødt til at give mig nogen råd til hvordan jeg muligvis kan få lysten til sex...

hilsen DN
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Manglede sexlyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej DN

Når du er 21 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du fylder 25 år vil jeg ikke engang kalde dig ung længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du bliver nødt til at fortælle, hvad du mener med "min lyst til sex har aldrig rigtig været der, imens vi har været sammen...". Har den været der tidligere og hvis? Hvordan? Hvad har du evt. gjort for at få den til at forsvinde? Kan du opnå orgasme for egen hånd m.m.? Bruger du p-piller?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"