Jeg er 17. Jeg havde min seksuelle debut i starten af 1.G, men det blev ved den ene gang og siden da har jeg ikke haft sex indtil for meget nylig, hvor jeg har fået en kæreste. Vi har været kærester i omkring en halvanden måned - og er bestemt rigtig glade for hinanden, men det halter en lille smule for mit vedkommende på sexområdet, for jeg synes ikke jeg får så meget nydelse ud af det?! Så vidt jeg kan fornemme mig frem på hende er jeg ene om problemet.
Inden jeg skriver videre om dette, vil jeg gerne fortælle om mine onani-vaner, på trods af jeg synes det er meget privat.

Tilbage igen. Når hun eksempelvis spiller den af på mig kan jeg så godt som ingenting mærke. Hvis hun rører mit pikhovede direkte med fingrene er det bare så følsomt at det er ubehageligt. Vi har to gange prøvet at have samleje og det gik ikke skide godt - jeg kan ærlig talt dårligt mærke at jeg er oppe i hende og er ikke super stiv.. I dag prøvede hun at sutte den af på mig, og det var ret godt, men jeg kunne ikke komme.. Det kniber tilmed en smule med at få den ligeså 'flot' op at stå som når jeg er alene. Jeg giver dog dette skylden for at jeg ikke bliver stimulere så godt, fremfor præstationsangst, da jeg er virkelig tryg ved hende. Jeg er ikke det mindste nervøs, føler mig nærmere dominant i sengen.
Hvad jeg selv tænker er dog at det først og fremmest skyldes at vi ligger og kæler i så lang tid som forspil... Rør så meget ved hinanden at jeg til sidst ikke får noget ud af berøring. Engang jeg var på toilettet hurtigt midt i vi lå og kælede og jeg prøvede at prikke til min glans kunne jeg vitterligt ikke mærke den... Kunne ikke rigtig mærke at jeg rørte den... Og som sagt er det når vi ligger og kæler og rør ved hinanden i noget tid at det indtræffer at jeg ikke rigtig synes jeg kan mærke så meget.
Ellers kan det være mangel på smørrelse af glansen? Jeg prøvede engang at onanere med noget olivenolie ved hånden, hold kæft hvor var det godt!

Åh Per, jeg håber du har nogle guldkorn på området

Tror du det vil hjælpe mig at lave knibeøvelser?