Hej Per,
Tak for dit svar, vel afprøvet.
Desværre er jeg på nippet til at syntes at der ikke var den store forskel !
Men må dog prøve igen.
De mænd jeg har kendt de sidste par år ...fællestræk, hmm hvad jeg umiddelbart selv kan se, så er de alle fra midt 30erne til start 40erne. De forholder sig til deres livs realiteter og prøver umiddelbart ikke at gøre det rosenrødt eller undskylde noget. Dem af dem som har været single, claimer ikke at være til faste forhold, og har mest været interesseret i bare at have sex med mig (efter deres eget udsagn) men det er endt med at de også har været interesseret i mig som menneske efterfølgende. De som er i forhold, melder klart ud at det er de, og de ønsker ikke at forlade deres koner/kærester, men det ender med at vi får talt uhyggeligt godt og intimt (typisk ikke sex) sammen og selvom det ikke er meningen, kontakter flere af dem mig efterfølgende.
Jeg tænker tilsyneladende er der nogen som ser noget rart og fordomsfrit i mig som de kan bruge, en god samtalepartner, men det er de forkerte mænd der 'vender tilbage'.
Det skal så lige siges at jeg ikke er på datingsider osv, fordi jeg syntes det er for overfladisk.
Dem jeg møder møder jeg 'ude i livet' typisk igennem mine interesser. MC/Dykning.
..og tak fordi du tager dig tid