Meget stiv pik ??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Gæst

Meget stiv pik ??

Indlæg af Gæst »

Hej Per

Først vil jeg rose dig og din hjemmeside til skyerne! Virkelig fed og hjælpsom side!

Jeg er en dreng på snart 17, og har næsten søgt hele forumet igennem. Men har ikke fundet svar på, hvad det er jeg søger.
Når jeg "leger" med mig selv, eller dyrker sex med min bolleveninde, er min penis meget stiv. Den går meget opad, hvilket forhindre mig i, at fx gøre missionær til en virkelig dejlig stilling. Du ved sikkert også, at fleste nerver sidder i åbningen af skeden, og selvfølgelig Klitorisen. Men har læst og ved også, at jeg kun er 16, og der sker virkelig mange ting med min krop pt, så ville lige høre dig.

Kommer det, at den kan hænge mere vandret, eller skal jeg øve mig mere med PC-musklen?

Mvh Mike :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Meget stiv pik ??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mike

Tak for rosen :1:.

Ja med alderen vil tyngdekraften til en vis grad blive stærkere end begejstringen, så at pikken vil komme lidt længere ned. :1:

Faktisk skulle man tror, at den vinkel, du beskriver, skulle fremme trykket mod klitoris. Du skal dog vide, at kun de færreste piger kan få orgasme alene ved trykket fra pikken på klitoris og ved samlegebevægelserne, langt de fleste har brug for en hjælpende finger, tunge, vibrator m.m. for at få orgasme.

Det er altid godt at træne sine muskler, men det vil næppe hjælpe på vinklen, det vil alderen derimod sikkert. :28:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Tak Per :D
Besvar