Ømt penishoved

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Anonym1234

Ømt penishoved

Indlæg af Anonym1234 »

Hej Per.

Mit penishoved er en del øm, når jeg rører ved det - det er også ømt lige 'under' penishovedet, når man trækker forhuden tilbage.
Nogle dage er det en smule rødt, men det skifter fra dag til dag.
Det er meget følsomt/ømt, fx hvis jeg er i bad og hvis vandstrålerne rammer på penis, når huden er trukket tilbage, så kan det gøre pænt nas.
Er det normalt at det er ømt/ekstremt følsomt på penishovedet/ved kransen/ lige under ? Og at det er en smule rødt engang imellem?

Måske går jeg bare for meget op i det, og er lidt for følsom omkring det?

Er 16 år og jomfru, så ikke noget kønssygdom her.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Ømt penishoved

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym1234

Det er meget forskelligt fra dreng til dreng, hvor følsomt pikhovedet/penishovedet er. Nogen har som du meget følsom hud og andre har knapt så følsom hud, lige som vi er forskellige på mange andre områder.

Urenheder, men osse for meget rengøring (og håndarbejde), kan give irritation af huden. Det lidt fugtige miljø mellem forhud og hoved kan nemt give god trivsel for mikroorganismer, der kan irritere huden og gøre den rød.

Nogen prøver at hærde huden lidt ved at trække forhuden tilbage og gå med hovedet blottet.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Så man kan simpelthen hærde, ved at gå med penishovedet 'fremme'?? :)

Jeg tænker bare, når det er så ømt - kan jeg mon nyde et blowjob og sex, når det nu er så ømt ..?
Det er ligesom min eneste bekymring ved det.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Ømt penishoved

Hej Anonym1234

Det har folk med det problem i hvert fald gjort. Med hensyn til sex så vent med at bekymre dig til, du får prøvet det. Det kan jo være, at begejstringen overgår ømheden.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ok, det giver jeg så en chance - selvom jeg føler jeg må lide for det. Det er ski' ikke rart at gå rundt sådan :lol:
Gæst

Indlæg af Gæst »

Anonymous skrev:Ok, det giver jeg så en chance - selvom jeg føler jeg må lide for det. Det er ski' ikke rart at gå rundt sådan :lol:
Nej, kender alt til dit problem :S Mit pikhoved er også vildt ømt, og har det problem at min pik bliver stiv så snart jeg trækker forhuden tilbage :/ Kan jeg egentligt gøre noget ved det? :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 3: Ømt penishoved

Hej

Du kan jo prøve at gøre lige som din kollega og se, om det hjælper. :1:

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Re: Svar 3: Ømt penishoved

Indlæg af Gæst »

Yes, jeg prøver.. Shit det er smertfuldt allerførst :D
Gæst

Re: Svar 3: Ømt penishoved

Indlæg af Gæst »

Anonymous skrev:Yes, jeg prøver.. Shit det er smertfuldt allerførst :D
Har du mærket nogen ændring siden du begyndte på det? kan se det er 2 ugers tid siden du skrev herinde - har det hjulpet? :)
- og har du haft problemer med sexlivet, pga ømheden eller er det ikke noget man bider mærke i når man har sex på den ene eller anden måde ?
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"