Jeg er en ung kvinde på 19 år, som har en kæreste på 23 år..
Vi har nu været sammen i snart halvandet år.. Han har altid været en player, og før hen var han sine kærester utro..
Det har han droppet efter han fandt mig - troede jeg..
Det viste sig nemlig, at han lige fra starten og frem til nu har gået og skjult ting for mig.. Bl.a. nøgen billeder af andre.. Han har også haft skjult, at han havde været sammen med en - godt nok ikk, imens jeg har været sammen med ham, men han sagde hele tiden til mig, at de bare var venner og aldrig havde været sammen - han var så hendes første..

Til at starte med aftalte vi, at vi ikk længere ville have kontakt til nogle som vi havde været sammen med eller flirtet med, fordi vi begge havde haft dårlige erfaringer med det.. Jeg slettede mine, men jeg fandt ud af, at han ikk havde slettet sine.. Jeg blev rasende.. Det har han stadig ikk gjort..
Sådan noget har han gjort MANGE gange, og det er så endt ud i af jeg lider af voldsom jalousi.. Jeg vil ikk lade ham gøre nogle ting, fx mødes med en veninde jeg aldrig har mødt..
Hver gang han har løjet overfor mig, har han lovet at han aldrig gør det igen, og sidst han sagde, det gav jeg noget af mig selv og lod mig virkelig tro på ham.. Dagen efter fandt jeg en cd med frække billeder af andre.. Nogle som viser sine bryster osv.. Bl.a nogle frække billeder af en af MINE VENINDER.!!!!! Det var nogle han havde fundet på nettet på skolen og havde gemt på sin USB så jeg ku se dem, men så ombestemte han sig da han kom hjem og gemte dem på en cd.. Sagde han.. Hmm..
Jeg var så tæt på at gå fra ham, fordi jeg ikk kan holde til alt det.. Jeg har i forvejen psykiske problemer at kæmpe med, (jeg ved ikk endnu hvad det er) men jeg havde en traumatisk oplevelse som 5 årig, og min mor gav mig for meget kærlighed - hun havde svært ved at slippe)..
Nu har han lovet, at det var det sidste og der var ikk mere, men jeg tror ikk på ham..
Nu er mit spørgsmål så om jeg skal prøve at lade ham smage sin egen medicin? Ved at jeg fx oprettede en profil på internettet, og så lade den køre indtil han en dag fandt ud af det? Eller hvad skal jeg stille op?
Håber virkelig du kan hjælpe..

Knus Louise..