Jeg synes jeg skylder at fortælle jeg har godt

Mit nye bekendtskab med parret fra scor går rigtig godt!
Jeg har fået det væsentlig bedre med min krop, og lagt anoreksi tankerne nogenlunde bag mig,

Tryghedsfornemmelsen er rigtig rar, men tror jeg er ved at blive afhængig af den, for jeg savner at blive krammet flere gange dagligt, og kan slet ik få nok kram og aen over håret.
Sex delen er jeg ligeglad med, de tænder åbenbart på min krop, men jeg elsker kun at blive krammet, så når de er færdige med min krop og trætte, får jeg lov at kramme og ligge trygt mellem dem.
Jeg er måske bange for, at jeg er begyndt at binde mig lidt for meget til parret. De er simpelhen så rare ved mig, og de får mig til at føle som en af deres egne børn. Al den omsorg, støtte og interesse de viser for mig, det kan indimellem være svært at skelne mellem "bolle venner" og reserve forældre.
Jeg har ikke lyst til at sige farvel til dem, fordi de er sådan nogle dejlige mennesker, men omvendt fornemmer jeg en stor risiko for at blive såret gevaldigt hvis ik jeg stopper i tide.
Lige nu er jeg ved at trappe ud af min anti depressiv medicin, og jeg kan mærke at mit humør stadig er let påvirklig - og jeg vil ik ned med flaget igen, så måske burde jeg stoppe med at ses med parret, til fordel for at få hovedet ordenligt på plads?
Hvad tænker du?

Men jeg er i tvivl.