Penisstreng for kort

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
MR Anonym

Penisstreng for kort

Indlæg af MR Anonym »

Hej alle.
Jeg er er en dreng på 14 år. Jeg ligger under den seksuelle lavalder endnu, men har tit tænkt på sex. Dog er jeg bange for at have det for når pikken når stiv tilstand bliver penisstrengen meget stram og det føles som om den er ved at revne. :cry:

Jeg har hørt man skal til lægen og få lavet et snit, ved lægen.
Kan man lave dette snit hjemme eller lign.?
Hvis man ikke kan, kan man så holde det hemmeligt for sine forældre? :? Lægen behøves vel ikke at kontakte dem og jeg behøves vel ikke at sige noget til dem?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Penisstreng for kort

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej MR Anonym

Du skal ikke begynde at klippe i dig selv! Det dur ikke. Når du er under 15 år, så har dine forældre i princippet ret til at vide, hvad lægen har gjort ved dig, men det er jo ikke sikkert, at lægen finder nogen som helst grund til at sige noget til dine forældre. Når du fylder 15 år, forholder det sig anderledes, så må lægen ikke sige noget.

Og hvordan har du dog fået det sådan med dine forældre, at de ikke må vide, at du har et lille problem med din penis??? Bider de, slår de???? Stort set alle forældre vil jo det bedste for deres børn, og osse når det gælder en for stram penisstreng. Måske har din far osse haft det og kender til problemet. Og der er ikke noget som helst pinligt i det.

:idea: PSYKE & SEX om Penisstreng

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"