Barbering

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Logitech
Tilmeldt bruger

Barbering

Indlæg af Logitech »

Hej jeg er en dreng på 14 år og jeg har lige nogle spørgsmål.

Når jeg barberer min pik barberer jeg op ad og det siger nogle af mine venner at det er derfor jeg har nogle røde knopper der hvor jeg barberer, og de siger også at man ikke må bruge den samme skraber til barbering af pikken og til skæg fordi så kan man få et eller andet i hår sækkene. Jeg har også en rød dims der sidder nedenunder min pik ikke under druerne men under pikken, og hvis jeg trykker på den kommer der lidt væske ud også ville jeg høre om det kunne have noget at gøre med barberingen? Og ville også lige høre om min pik er normal i længden? Den er 11-12 stykker i slap og 16-17 stykker i stiv.
:D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Barbering

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Logitech

Når man barberer sig med engangskrabere eller andre barberblade, så risikerer man at beskadige hårsækkene og de ligger så åbne for bakterier, svampe m.m. og det kan give betændelse og osse bumser og bylder.

:idea: PSYKE & SEX om Intimbarbering

Nydelig størrelse som du ikke behøver at være ked af. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Logitech
Tilmeldt bruger

Indlæg af Logitech »

Okay tak for svaret. :)

P.S Genial side du har lavet.
Logitech
Tilmeldt bruger

Indlæg af Logitech »

Men jeg synes ikke rigtig, at du besvarede mit spørgsmål om man kunne få noget i hårsækkene oppe ved munden hvis man bruger det samme blad, som hvis man barberer sig ved pikken, og heller ikke om man måtte barberer op ad nede ved pikken. :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Barbering

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Logitech

Man har jo bakterier, svampe, vira m.m. overalt på kroppen, og der kan da muligvis være nogen, der er lidt forskellige for oven og forneden, men personligt tror jeg ikke, at det normalt har nogen betydning, at man anvender den samme barberskraber eller barbermaskine i begge ender af kroppen. Det kan have betydning, hvis det handler om at fjerne hår i enden/mellem balderne, da der er mange bakterier i tarmen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Logitech
Tilmeldt bruger

Indlæg af Logitech »

Okay :) tak for svaret.