Jeg er en dreng på 15 år, som i det sidste halve år har fået udvidet mit sexliv fra hånd til kusse. Det er ikke mere end 2 dage siden at jeg var sammen med min kæreste, og vi eksperimenterede lidt med ubeskyttet sex (hvorfor skulle vi også det

Efter at vi havde haft sex, kom der en rød plet på mit skaft, samt nogle røde pletter på pik hovedet. De var ikke buglede eller noget, og da de var væk næste dag, konkluderede jeg, at det var irritationer efter at have gjort det mange gange (dog kun 1 gang uden kondom).
Nu, 2 dage efter, kan jeg se små bitte bugler (som ikke lader til at have noget væske, da de er gennemsigtige/hudfarvet). De sidder i mange styks rundt over hele pikhovedet ved den undtagelse af mit urin-rør-hul-dims. Når jeg trækker forhuden langt tilbage, kan jeg også se de små 'bugler' på det stykke hud, som er det indvendige af min forhud.
Det skal også lige noteres, at det lader til at klø.
Jeg tvivler stort på, at det hverken er bumser, papler eller talgknopper, så hvad er det?
Hvis min beskrivelse ikke er god nok til, at du kan bedømme, skulle der ikke være noget i vejen med at give et billede af kalorius, hva fanden, det ville jeg i sidste ende skulle gøre hos lægen alligevel :p
Jeg er ikke så bange for om det er noget hud noget, men mere om det er noget der er forårsaget af ubeskyttet sex, ellers har jeg en lille anden teori:
Nu kan det godt være det bliver lidt personligt, men det er jo anonymt så vi klare det nok. Min kæreste og jeg, gjorde det ca 20 gange på 7 dage (hva fanden

Ak ja, jeg vil overlade det til dig Per (venter spændt på et svar)
Hilsen den ubeskyttede