Hej Per

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
hejhejhej
Tilmeldt bruger

Hej Per

Indlæg af hejhejhej »

Hej, vil du svare på disse ting.
1.Mit penishoved er lidt blåt, er det normalt?
2.Penishovedet har ikke direkte revner, men små rynker over det hele på forsiden, er der noget galt i det? de er kommet lidt her på det sidste.
3. På bagsiden er der ligesom en rød blodansamling, måske en halv centimeter, den er tæt på strengen, kan ikke mærke den, og den har været der i lang tid, er det normalt at have sådan en?
4. Når jeg trækker forhuden så langt ned jeg kan, er det meste af det øverste hud der er tættest på penishovedet rødt, er det også normalt eller unormalt eller hvad hehe?
5. Min penis lugter ildelugtende, allerede 2-3 timer efter jeg har været i bad, kan der gøres noget ved det?
6. Kommer det på ens journal hvis man får en eventuel behandling for noget f. eks kønsvorter, og man ikke vil have ens forældre skal se det?
7. håber du kan svare på spørgsmålene.
Mig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Hej Per

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej hejhejhej :1:

1. Ja, blod kan godt se blåt ud gennem huden, jo mere kongelig man er, jo mere blåt er blodet :2:.

2. Hovedet skal gerne kunne udvide sig ved erektion, og der skal gerne være noget at udvide sig med, og det viser sig i slap tilstand som små rynker.

3. Jeg ved ikke, om det er normalt, men du har en, og generer den ikke, så er den sikkert uden betydning. Vi har mange mærker og nuanceforskelle rundt omkring på vores hud.

4. Hvis man ikke vasker sin pik daglig og osse under forhuden (uden almindelig sæbe), så kan huden godt blive rød.

5. Undlad at bruge sæbe, og hvis du vil bruge sæbe, skal det være intimsæbe. Varmt vand skulle være tilstrækkeligt. Sædrester kan hurtigt komme til at lugte, vask dig, når du har onaneret.

6. Hvis du er over 15 år, så har dine forældre ikke ret til at se, hvad der står i din journal om dine seksuelle udfoldelser. Og de færreste forældre render rundt og kigge i lægejournaler, jeg har f.eks aldrig nogensinde set min egen. :1:

7. Det er hermed gjort.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"