Forhuden og pikhovedet gør ondt :s

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
mike 16 år

Forhuden og pikhovedet gør ondt :s

Indlæg af mike 16 år »

Hej Per :)

Jeg har i mange år, ja faktisk hele mit liv haft ondt på pikhovedet.
Og jeg har besværligt med at vaske mig der når jeg er i bad, pga. Det gør så ondt :s

Og + jeg også har besværligt med at trække forhuden tilbage, og ved ikke hvad grunden er, og det er ikke så fedt syntes heller ikke engang at det er så dejligt når en pige røre ved min pik, ved ikke om det er tanken om hun hiver forhuden tilbage også at det gør ondt :s når jeg får et blowjob, er det helt fint :lol:

Også et ekstra plus over +'et :)
Jeg har nogle bumser under min pik, de sætter sig for det meste under pikken. Altså de sidder på pikken men lige over pungen en sjælden gang gør de ondt, og er røde, men det er meget sjældent at det sker :) ellers er de bare sådan lidt større end hudorme, men de er lidt større og mener mere om bumser end hudorme :)

Alt dette gør så at jeg mister lidt selvtillid når jeg er ude og score ;) så ville gerne lige vide om det er helt normalt og om der er noget man hurtigt kan gøre ved det så at jeg ka komme ud og score flere ;)
(Jeg bruger kondom (For det meste :roll: ))

Håber på et hurtigt svar:)

-/Mike 16 År
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Forhuden og pikhovedet gør ondt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mike

Med hensyn til forhuden så skal du en tur til lægen, som skal kigge på den, så du dels kan trække forhuden ned og dels vil være bedre i stand til at rengøre den. Undlad at bruge almindelig sæbe - brug intimsæbe på pikken.

TALGKIRTLER på pikken kan lige som andre steder på huden udvikle sig til bumser eller hudorme. I puberteten er der en tendens til hos mange unge at udvikle bumser.

:idea: PSYKE & SEX om Bumser (på pikken - penis)

Fornuftigt at du bruger kondom - og husk det hver gang, det beskytter f.eks. mod KLAMYDIA

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
`mike 16

Indlæg af `mike 16 »

Mange tak for svaret :)

talgkirtler, dem kan man godt trykke ud som bumser ikke ?
for det plejer jeg at gøre, troede jo det var en form for bumser :)

når jeg ryger på pik hovedet når forhuden er trukket frem så gør det ikke ondt :) men kun når det er direkte :) ved ikke om det er noget jeg bare bilder mig ind eller hvad, for det burde jo også gøre ondt når jeg ryger ude på forhunden burde det ikke ?

-/Mike
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Forhuden og pikhovedet gør ondt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mike

TALGKIRTLER (dette er et link) har vi overalt på kroppen, nogen gange ophobes fedtstoffet, og man kan trykket det ud som "hudorme", hvis der går betændelse i talgkirtlen, bliver den til en bums.

:?: Jeg ved ikke, hvad du mener med "ryger" - det er jo nok en stavefejl, men jeg har ikke kunnet afkode den???

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"