synes det er rigtig svært at få skrevet ned - men nu prøver jeg!
jeg er 20 år - har nærmest ingen bryster og har det rigtig skidt med det!
de kærester jeg har haft har heller ikke ligefrem hjulpet mig og jeg kan ikke komme mig over de ting der er blevet sagt til mig

fordi jeg var usikker på mig selv, spurgte jeg min første rigtig kæreste om nogle ting:
hvorfor han så strip - det var fordi han ikke havde nok i mig.
om han hellere ville foretrække mig med større bryster - det ville han!
og da jeg spurgte om han ikke bare ville have mig som jeg var - for det var det jeg bare ville have af ham - sagde han intet!
jeg har altid haft en fyr og har heller ikke problemer med at få fyre - problemet er bare hvordan de behandler mig efter de har været sammen med mig. jeg er lige blevet single igen - igen var det fordi at han behandlede mig som lort og kørte mig helt ned

han ved det godt selv - men kan ikke sige hvorfor han gjorde det. og det er sådan det er gået gang efter gang! værst af det hele var nu min første kæreste - kan bare ikke komme mig over at ham jeg elskede så højt kunne hade min krop så meget. vi var kun 17 og 18 år dengang - men selvom det er 3 år siden, kan jeg ikke komme mig over det. han sagde også at alle andre drenge vil synes det samme.. og selvom jeg ved det er dumt er det, det jeg tænker når jeg er sammen med en fyr!
nu har jeg ikke længere modet til at være sammen med drenge eller overhovedet håbe på at kunne stole på en dreng igen!
og at det er gået så dårligt for mig med alle de drenge skylder jeg på mine bryster - at jeg ikke har været interessant nok. og jeg ville heller ikke være sammen med mig, hvis jeg var en dreng!
jeg blir ked af det hvis jeg ser en film sammen med en fyr og der er en nøgenscene, for jeg vil aldrig kunne give ham det han vil have (store bryster - eller bare bryster i det hele taget) - jeg ligner en på 12.. og er altid pigen med de mindste bryster.. jeg føler mig flov når jeg dyrker sport og skal i bad bagefter med de andre.. og jeg kan aldrig tage noget vovet tøj på - for der er ikke nogen kavalergang at vise!
jeg synes der er så mange problemer der er fulgt efter. jeg er ikke vild med at tage i byen mere - kan ikke finde tøj der er flot til mig og jeg bryder mig bestemt ikke om når jeg kan mærke folk kigger på mig - kommer til at føle mig meget utilpas!
nu synes jeg der er mange der råder mig til at få lavet større bryster - men jeg vil ikke være en falsk dulle - og de bryster ville heller ikke mine egne - jeg er meget modstander af det! og jeg ville nok heller ikke stole på en fyr mere af den grund!
ved ikke hva jeg skal gøre?! silikonebryster kan godt gøre gavn, men er også bange for at de slet ikke hjælper mig!
jeg er flov over at gå på stranden eller svømmehal og jeg har bestemt ikke lyst til at vise mig nøgen for nogen dreng igen!
jeg forstår ikke hvordan drenge kan behandle mig som de har gjort - jeg er faktisk en pæn pige - men har følelsen af at når det kommer til sex og tiltrække drenge, er det ikke længere nok at være en pæn pige - hvis man ingen bryster har!