Av! efter operation af forhud

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
bummel

Av! efter operation af forhud

Indlæg af bummel »

hej. har været hos en speciallæge og fik lavet en operation for en uge siden pga. noget stram forhud. har et par spørgsmål til dette.

mit største problem er erektion om natten / morgen. det er ekstremt smertefuldt og vågner flere gange om natten.. hvor det i mange tilfælde også har blødt lidt. kan det stoppe helingen, kan stingene springe op, og hvad kan gøres? enten medikalt eller psykisk? inden operationen spurgte jeg også til det hvor han sagde at der ikke skete andet end smerterne der kunne mærkes..

håber du kan hjælpe.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Av! efter operation af forhud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej bummel

Nu er såret jo nok snart lægt, så dine spontane erektioner generer nok næppe så meget mere, men bortset fra det, så kan man ikke gøre noget ved de spontane erektioner. De viser blot, at din pik er i live, og forbereder sig til sine opgaver her i livet. :1: Skulle stingene springe op, må du kontakte din læge.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
bummel

Yess :D

Indlæg af bummel »

:D
Det var også min play station 3 jeg skrev fra (pga. computer problemer), hvilket var grunden til den dårlige læsbarhed.

Nå, men tak for dit svar. Såret er helet og erektionen er ikke lige så smertefuld mere. Nu er mit spørgsmål bare: hvornår må den seksuelle aktivitet genoptages? Der er snart gået 3 uger..

Håber snart den kan blive taget rigtigt i brug igen.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Av! efter operation af forhud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej bummel

Hvis lægen har sagt efter 3 uger, så er det efter 3 uger. :2:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"