Så har min mand afprøvet sin bi side.... jeg tabte lige underkæben, da han lidt klodset fik det sagt!!!! (Det er et par år siden han fortalte at han havde denne fantasi/lyst.)
Han er gået fra at være enormt lukket omkring sine aktiviteter til at dele ud af info..... Jeg har måske også selv spurgt om noget som jeg nok ikke havde nytte af at vide.
Jeg er af natur fordomsfri og syntes man skal gå efter lykken... Livet skal leves og seksuel frustration er ikke sjov og den suger kraften ud af en!!!
Men jeg sidder med en klump i halsen.... Han er nu af sted på sit første planlagte møde (planlagt i den forstand at jeg ved, at han er af sted)
Vi har snakket meget om vores forhold.... umiddelbart vil vi begge blive sammen. Han var dog ikke sikker på om han "kun" er bi og det udsagn gør mig forvirret, usikker og frustreret.
Jeg har sagt at det skal han finde ud af, for jeg gider ikke at være front figur for ham... altså hvis vi er sammen tror vores familier at alt er ok.
Efter lidt debat og diverse tanker siger han at han nok er bi. Jeg må selvfølgelig stole på ham... men usikkerheden nager mig.
En anden ting der forvirrer mig er, at jeg er gået lidt i hårdknude over at han en dag fortalte, at han havde kysset med nogle af dem han har været sammen med. Den tanke har jeg svært ved at slå ud af hovedet og måske er jeg slet ikke så fordomsfri alligevel.
Min mand siger, at det ikke betyder noget specielt for ham. Det med at kysse er en del af sexen..... Jeg må prøve at stole på ham.... Han har sagt at jeg kan have elskere. Hvis jeg bare gider fortælle ham hvis jeg gør noget. Jeg kan bare ikke kun have sex med en eller anden tilfældig... det hænger ikke sammen i mit hovedet. Jeg ville udvikle følelser for en anden mand.... Og jeg har mine tvivl om hvor vidt han ville syntes det var ok hvis jeg havde gjort det.
Men det er måske forskellen på kvinder og mænd???
Det skal dog siges, at vi efter sandheden er kommet frem, har haft mere sex på 2 uger end vi har haft de sidste par år til sammen!!! Så det kommer også mig til gode at han endelig har udlevet sin fantasi... hvem ved... måske kan jeg engang få udlevet min fantasi om 2 mænd!!!!
Det er svært at finde nogen at snakke med det her om... det er ikke lige veninde snak... i hvert fald ikke med mine veninder. Jeg har bare brug for at komme ud med mine tanker... Er der andre der er i samme situation og godt kan acceptere/eller prøver at acceptere sin mands biseksualitet??? Så vil jeg meget gerne høre fra jer.
Knus fra en lidt usikker bi kone