jeg sidder i et lille problem med min kæreste som jeg godt vil bede om lidt hjælp til.
Altså min kæreste og jeg har været sammen i 9 måneder nu og inden for de sidste 3 måneder er alt bare gået galt, hver gang vi er sammen eller snakker sammen kommer vi op i diskussion, og vi skriver næsten heller ikke sammen mere. Men hun siger at hun elsker mig og jeg elsker selvfølgelig også hende, men alt dette her får mig til at ønske at jeg aldrig havde mødt hende fordi det virkelig går mig på, og ved ikke hvad jeg kan gøre, alle i min familie og mine venner siger jeg bare skal droppe hende, men jeg har prøvet, men det gik ikke så godt får så begyndte hun at være sød og kærlig igen også kunne jeg ikke alligevel.
Mit største problem er nok at jeg er ved at blive lidt træt af hende, mest af alt fordi hun tit taler om selvmord osv. Men jeg elsker hende virkelig, men jeg kan ikke se nogen ende på det her skidt så vil rigtig gerne kunne give slip på hende og komme videre med mit liv, men det går ikke særlig godt.
Kan du komme med nogle gode råd omkring mit lille problem så ville det være fedt