Jeg er 19 år, og jeg har altid haft problemer med samleje med kondom.
Var sammen med min eks i 1½ år, og vi startede ud med ubeskyttet sex, og der var ingen problemer. Men da det er alt for usikkert, prøvede vi et par gange med kondomer, hvilket mislykkedes og måtte opgive.
Problemet er at så snart jeg rør et kondom, bliver den slap på få sekunder. I få tilfælde kunne den holde lidt længere, men et normalt str kondom fik så ødelagt det, pga det var for lille.
Prøvede mig frem til at extra large kondomer passer mig, da den passer i længden og tykkelsen (sidder dog stadig tæt).
Men da jeg ikke kan mærke ret meget med et tyndt XL kondom, blev det hurtig droppet, og vi kunne begge godt se p-piller var løsningen.
Det gik helt fantastisk, og kunne blive ved i timevis, ingen problemer med p-piller.
Nu har jeg så mødt en ny pige, en fornuftig af slagsen med hensyn til beskyttelse. Er stolt af min størrelse og vi grinede lidt over forsøget med hendes alm str. kondom, som kun gik halvejs ned, og penis var nærmest pustet op fordi det var meget stramt. heldigvis havde jeg mit eget xl med, men igen måtte vi opgive da den blev slap, inden jeg fik det på.
første gang med hende, gik nogenlunde med halv slap penis, de 2 efterfølgende mislykkedes. når jeg tager kondomet af, kan jeg mærke min penis er helt følelsesløs, og derfor klart den ikke bliver stiv igen.
Hun har spurgt mig om det er hende der er problemet, og hun tænker en del over hvad årsagen er, og har derfor forklaret hende mit problem.
Er super glad for hun hænger ved mig trods dette, men ingen af os kan holde til det ret længe, er jo rimelig pinligt for os begge, og hvad hjælper det man er er godt udrustet hvis den ikke virker

Hvad kan årsagen være til problemet med kondom? jeg er meget selvsikker i sex, og er altid mig der tager styringen, og er altid god sex (når jeg når så langt) så det er ikke fordi jeg er bange for om jeg er dårlig.
Jeg ved en sikker løsning er p-piller, men hvordan får jeg forklaret hende det og spørg om hun vil gå med til dette? samt vil jeg kræve vi begge bliver testet for sygdomme først.